Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

JSEM

02. 12. 2000
6
0
3036
Autor
J

Láska je sám projevený život. Život je energie. A projevy životní energie nás mohou zavát do netušených výšin nad hmotou, kde existuje jen čiré vědomí...

Napůl skutečnost a napůl snění čím to, že tato noc jak ostatní není? Pozoruji se, ještě jsem živá. Vznáším se, ač ležím! Mé tělo klidně odpočívá... Myšlenky beze slov spolu si povídají Rozmlouvám, ač mlčím! mé rty se zlehka dotýkají. Navzdory zákonům co znám, čas není měřen! Je jenom prožívání s lehkostí duše letí - kam ? Vlní se jako sinusoida klesá a zase stoupá. Jsem splynutí. Jsem vánek, co list se pro něj houpá. Jsem jako v chrámu host, vědomá součást vesmíru co říci víc? Jsem bytost bez hranic s tělem ušitým na míru...
per_zay
06. 12. 2000
Dát tip
hmmm...líbí..(i reakce)..**)

J
06. 12. 2000
Dát tip
Eternal: Máš-li zkušenost, byť na čas zapomenutou, při každé další podobného druhu se Ti jistě ta předchozí vybaví...:o)

Eternal
06. 12. 2000
Dát tip
J, vemu si to k srdci :o))

JiKo
05. 12. 2000
Dát tip
Gaffere !!!! ty ty ty !! taky jeden debilní :-)))))

Vio
04. 12. 2000
Dát tip
Připadá mi to neskutečně známé... Nejvíc se mi líbí 4 a 6 sloka... moc hezké myšlenky.

Merle
04. 12. 2000
Dát tip
no, zatím se držím v těle... ale až se pustím, tak se těšte na sukuba ;-)))

rire
04. 12. 2000
Dát tip
a vůbec - ŤAP :) všecko už bylo řečeno přede mnou.

Gaffer
04. 12. 2000
Dát tip
:-) (debilní smajlík)

fox
03. 12. 2000
Dát tip
líbí...víc říct neumím

JiKo
03. 12. 2000
Dát tip
Obsahově bravo !!! forma: neveršovaná? (přesněji nerýmovaná?) myslím, že toto je rýmovaná (zde veršovaná) Stanovila sis formu a tu dodržuješ .. s tělem ušitým na míru .. kde jsem to jenom ... K formě bych měl i další připomínky

J
03. 12. 2000
Dát tip
JiKo, příteli, opravila jsem formu na veršovanou -to bylo jednoduché. Víš, nerýmují se všechny řádky, volný verš se střídá s rýmem na druhém a pátém řádku každé sloky, nebyla jsem si jistá... A další připomínky mi klidně napiš. Slyšela jsem, že některé rýmy jsou tzv. laciné, to byla pro mě novinka, uvítám i odkaz na naučnou literaturu :o) Obsah je moje nejnovější zkušenost, těžko dokážu rozvíjet v básni něco, co by nebylo alespoň zčásti autobiografické. Chci to sdělit a hledám prostředky. Nacházím je spíš intuitivně...

J
03. 12. 2000
Dát tip
?

JiKo
03. 12. 2000
Dát tip
Možná neumím číst ale 2 a 5 verš se snaží rýmovat všude.

Eternal
03. 12. 2000
Dát tip
Víš, ale neznáš slova, taky jsem to kdysi zažil. Teď znám slova, ale nevím. :o) Nebo vím? :o))

ZEEMAN
02. 12. 2000
Dát tip
pusobive,jako od Nezvala ci co.je to OK

clovrdik
02. 12. 2000
Dát tip
celkem milé vyjádření pocitu, asi takovej taky znám :-) " čas není měřen, je jenom prožívání " ... to je hezkej obrat

Demon1
02. 12. 2000
Dát tip
Má to svoji vážnost,i krásné rýmy.Můj obdiv:-)))

Dědouch
02. 12. 2000
Dát tip
hezký, poslední sloka zvlášť.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru