Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odlet

07. 04. 2005
0
0
990
Autor
gauty

Ptáci odlétají do teplých krajin a někdy to není tak jak si člověk představuje...

Je spousta druhů ptáků, ale já mám nejraději svou vlaštovku  Doubravku.Nikdo by mi asi nevěřil jak je milá a přítulná...lidé si řeknou-je to jen pták,ale pro mně je to něco víc-něco krásného a nepopsatelného!!! Jednoho slunečného jarního dne, po dlouhé zimě Doubravka opět přiletěla.Zazpívala mi do "ouška" překrásnou písničku a já z toho měl pocit, jakoby mě měl někdo upřímě rád!....Takovéto a ješte hezčí dny jsem trávil s Doubravkou na verandě u mého domu....Léto rychle uteklo a nastal čas aby doubravku odletěla!Rozloučil jsem se ní a poprosil jí aby se mi zase příští rok vrátila!.....O 5let později....Dobravka se již 5.let neukázala a já přestal doufat že jí kdy uvidím.Byl jsem moc starý a pomalu jsem umíral...Jednoho deštného a zataženého rána jsem ležel v posteli a bylo mi jasné, že je to moje poslední hodinka.Pomalu a velmi pomalu jsem upadal do tmy až jsem naposledy vydechl.Několik hodin jsem ležel mrtvý na bílé posteli-najednou se otevřelo okno a dovnitř vlétla Doubravka-již stará a utmácená ale byla to ona.S radostí ke mě přilétla a začala mi zpívat do ucha...nic se nedělo a já pořád jen ležel.nenápadně mi vlezla do klína , hlavičku položila na nohu a z oka jí vytelka malá  slzička....BIM BAM BIM oznámili hodiny 12 hodin a Doubravka s posledním úderem hodin v mém klíně plná lítosti zesnula.................
gauty
24. 04. 2005
Dát tip
Děkuju všem za kritiku...to co sem napsal je strašný,ale co...jsou tu i horší...:-))

Alojs
11. 04. 2005
Dát tip
Prej Šťastný princ 2005 :-) Ne... je to neotřelý... asi až moc....

StvN
08. 04. 2005
Dát tip
Štěstí, že je to tak krátký. Fakt, co je tohle za dílo? Šťastný princ 2005?

cherubinka
07. 04. 2005
Dát tip
No, už od půlky mi bylo jasný jak to dopadne, takže¨nijak zvlášť nepřekvapilo.

Kandelabr
07. 04. 2005
Dát tip
to je teda dost sentimentální nuda. pardon.

Nicollette
07. 04. 2005
Dát tip
jéé, já myslela, že je tady nějakej romantik a lesní člověk a ono je to vymyšlené :-)))))) Co čekáš od téhle povídky? nějaké poselství? Něco...? Řekni prosím, to by mě zajímalo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru