Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

už je to tady

08. 04. 2005
1
0
2372
Autor
panelák

Pro ty co to ještě neví

Jaro smrdí mrdem

Jaro smrdí psím hovnem

pod roztátým sněhem

Jaro smrdí kundou

kterou nikdy neojebem


PIF! PAF! PIF! - ostřelováná vulgarismy již od prvního řádku. No dobré, no dobré - ty jeden malej Henry Millere ;-) nicméně nevím co hlubšího o tom říct.... K psím hovnům - myslím, že jsi docela vystihl mé cítění jara - jak jsem psala ve svých "Modrých bahnech": "...pod keřem v zahrádce k zdárnému smradu roztály kočičince...". Myslím, žev tomhle si rozumíme ;o) a za osobní sympatie - tip :-)

panelák
08. 04. 2005
Dát tip
já si jinak ve vulgarismech nelibuju, ale numůžu si pomoct nejde to zaobalit nijak jinak je to tak hezky surové a zvířecí všechny ty pocity, ale to bys měla jako kočka vědět.

však já ti ty vulgarismy nevytýkám! možná tě za ně - se zvrhlostí sobě vlastní ;o) - i trošínku chválím...ale pssssst ;-)

panelák
08. 04. 2005
Dát tip
to se mi líbí, ale fakt ticho jo

inlajn
08. 04. 2005
Dát tip
já bych bral, ale mýho psa si teda pěkně nasral! Debile!Si tě chytíme! Zorro a kolektýv a pesan

panelák
08. 04. 2005
Dát tip
pozor na to mám čistou sídlištní rasu Boxer+dalmatin+špic+ kokršpaněl+jezevčík. Nevycvičitelné plemeno s chutí něco neustále trhat.

inlajn
08. 04. 2005
Dát tip
ze Žižkova nápodobně, máme v kohoutku 85....

já mám doma bílýho pudla. Jmenuje se Lexík a má křehkou duši... hm....tak ten by tu asi neobstál.....

panelák
08. 04. 2005
Dát tip
my 40 ale jinak bojovnou náladu no a když to jinak nejde tak jsme nejrychlejší v okolí:-)

panelák
08. 04. 2005
Dát tip
Jo ti jsou nejzákeřnější

inlajn
08. 04. 2005
Dát tip
v "okolí"...a kde to? V tý vaší sídlištní prdeli? Se naserte k nám na Žižkov, a dostaneme po tlamě vobá! Zorro a kolektýv!!!!!!

inlajn
08. 04. 2005
Dát tip
DOSTANETTTTE!!!!!!!!!!!

panelák
08. 04. 2005
Dát tip
nevýš co je to polohorskosídlištní směs, dávej bacha co říkáš. Myslým že se právě probírá ze svého neklidného spánku. Cení zuby mám takový pocit že cítí to vaše chvástání i přes síť.

koukám, že jaro smrdí především dostáním po hubě, co? haha hop, Lexíku - tu máš karamelku pro svou křehkou duši!

inlajn
08. 04. 2005
Dát tip
ty a ten tvuj smrad si dávejte bacha, kam a kudy ty svý slinty hážete...myslim, že eště neska poteče krev!!!! Dementi! Zorro a kolektýv a Ferda

inlajn
08. 04. 2005
Dát tip
...deme po vás, už má Ferda stopu!!!!!!

panelák
08. 04. 2005
Dát tip
na to vám serem z béčkama se nezahazujem viď Filoš.

inlajne, jsi agresor. Ale já mám dneska příliš dobrou náladu na to se vztekat. Ten tvůj křivonohej Zorro a uslintanej Ferda jsou jen zákuskem pro mého bílého psíka. Ubije je intelektem a prokouše jim tepny důvtipem. čao na veterině!

inlajn
08. 04. 2005
Dát tip
hahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!

inlajn
08. 04. 2005
Dát tip
Filoš? To je JAKO teda jeho méno, jo????ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo)))))))))))))))))))))))))))))))))))))§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aymi
08. 04. 2005
Dát tip
:))) Inlajnův intelekt je v igelitu ... vypustte ho ! JE JARO !! .)) A na veterině mají zavřeno .(

no von Ferda taky není příliš...ehm...že jo.

panelák
08. 04. 2005
Dát tip
Filoš Takeš. Je přeborník v psích kusech a to doslova, jde o tradiční plemeno psích assassinů

inlajn
08. 04. 2005
Dát tip
ty kuš, A., OK?????

inlajn
08. 04. 2005
Dát tip
...a tebe, MK, taky už máme dýl na mušce--Ferda se právě slastně protahuje, ---------- jen skočit....

panelák
08. 04. 2005
Dát tip
Ferda sem říkal dědovému vypelichanému králikovi, dokud ho nepřetáhl paličkou po hlavě....

inlajn
08. 04. 2005
Dát tip
Filoš Takeš? ROI...nebo KSČM? Něco jako by mi to připomínalo........

panelák
08. 04. 2005
Dát tip
jo máš pravdu je to opravdu zvíře

Modrá kočka je jenom pouhopouhý pojem, blankytné déjavu. Ten tvůj čokl hópne - a proskočí jen mlhavým obláčkem, aby pak přiblble čuměl co se to vlastně stalo! :-))

inlajn
08. 04. 2005
Dát tip
...nažhaveni vaší stupiditou oblékáme se do džín a vodítka...o pořadí vaší likvidace rozhodne až Ferda.podle stopy.....

panelák
08. 04. 2005
Dát tip
Tak a tím to končí založíme klub mladý chovatel aneb poezie našich miláčků. Budou tam psát takové osobnosti jako Srstka a Kubiška spolu s Přemkem Podlahou.

já vlastně jen strašně lituju chudáka paneláka, který stojí o hlubší kritiku a místo toho tu má najednou psí výběh plný hoven. Kdo to bude uklízet! inlajne! ty chodíš s vodítkem? tím vytahovacím, žejo? ;o)

inlajn
08. 04. 2005
Dát tip
to určitě, to teda jo!!!!!!!!!!!!Ferda nejni žádný pako!!!!

inlajn
08. 04. 2005
Dát tip
...vodítko nosim já, i voboje, ty trubko!!!!!

mno...to jsi mne asi blbě pochopil....ale to neva. Trubka, krůta...přestávám si tě vážit :-((( tohle už není drsnost, to je slabost. ale já tomu nerozumím. řekni Ferdovi, ať tě zahrne svou uslintanou láskou

Aymi
08. 04. 2005
Dát tip
Hrne se sem FERDA !! POzoooooooooooooooor

inlajn
08. 04. 2005
Dát tip
Ferda je tady se mnou doma zmoklej, hryže si klacek, co si přines, nešil!!!!

Nicollette
08. 04. 2005
Dát tip
velmi vtipné

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru