Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prečo ženy plačú?!

10. 04. 2005
1
0
1592
Autor
hnewka

Dostala som to mailom. Je to síce trošku dlhšie, ale stojí to za prečítanie. Je to pekné...

Malý chlapec sa spýtal mamy:
„Prečo plačeš?"
„Pretože som žena," povedala mu.
„Nerozumiem!" povedal syn.
Jeho mama ho len objala a povedala:
„A nikdy ani neporozumieš."
Neskôr sa chlapec opýtal svojho otca:
„Prečo sa mi zdá, že mama plače bez dôvodu?"
„Všetky ženy plačú bez dôvodu," bolo všetko, čo mohol otec odpovedať.

Malý chlapec vyrástol a stal sa mužom, avšak stále nerozumejúc, prečo ženy plačú.
Nakoniec zavolal Bohu a keď sa dovolal, spýtal sa:
Bože, prečo sa ženy rozplačú tak ľahko??"
Boh odpovedal:
Keď som urobil ženu, musela byt výnimočná.

Urobil som jej PLECIA dosť silné na to, aby uniesla váhu sveta,

ale natoľko  jemné, aby poskytovali pohodlie.
Dal som jej vnútornú SILU, aby vydržala pôrod dieťaťa a odmietnutie,

ktoré veľa ráz okúsi od svojich detí.

Dal som jej TVRDOSŤ, ktorá jej pomôže stále pokračovať,
keď sa všetci ostatní vzdávajú a starať sa o svoju rodinu napriek chorobám a únave, bez sťažovania sa.

Dal som jej CIT milovať svoje deti za všetkých okolností, dokonca aj vtedy,

ak ju jej dieťa hlboko ranilo.

Dal som jej SILU prijať svojho manžela napriek jeho chybám
a sformoval som ju z jeho rebra, aby chránila jeho srdce.

Dal som jej MÚDROSŤ, aby vedela, že dobrý manžel nikdy neraní svoju ženu,

ale niekedy skúša jej silu a rozhodnosť stáť vedľa neho bez výhrad.

A nakoniec som jej dal SLZU, ktorú vyroní, ktorá je výlučne jej,
aby ju použila kedykoľvek ju bude potrebovať, aby to zvládla.

 

Na tú slzu má naozaj právo, nik nevydrží bez slova toľko ako žena!

Krása ženy nie je v šatách, ktoré nosí, v postave, ktorú má, ani v spôsobe akým si češe vlasy.
Krása ženy musí byť v jej očiach, pretože tie sú bránou k jej srdcu, miestu, kde sídli láska.

 


Vzhledem k memu feminismu-nádhera... Hlavne, ze to probouzi emoce... A jake... Dik za krasny pocit, jeste pred minutou jsem se chtel rozejit s pritelkyni, menim nazor...

hnewka
03. 07. 2005
Dát tip
Fuha to ti az tak pomohlo? Potom to je fajn:)

StvN
10. 04. 2005
Dát tip
No jasně. Ženský jsou bez chyb.

hnewka
10. 04. 2005
Dát tip
To tvrdis ty, tam to nikde nie je napisane!!! Ale aspon vidim ako uvazujes. Skus nemysliet na zeny, ale na svoju maminu, potom sa na to budes pozerat inaksie...

StvN
10. 04. 2005
Dát tip
Tak je to tam napsaný. Říkej si, co chceš, ale je to kec. Kec proto, že chlapi taky pláčou. Kec proto, že každej má někdy slabší chvilku a jestli drží zrovna ženská chlapa nebo chlap ženskou, to neni na body, víš? Jinak všechna bolest světa vyrůstá z hlouposti, nikoli z moudrosti, kterou bůh prý někomu dal, ať to byl třeba Ježíšek.

hnewka
10. 04. 2005
Dát tip
Boze chlapec ty si netykavka...mama ma aj tak vacsiu ulohu vo vychove deti a je k nim viac upata nez otec, ale pritom netvrdim, ze otec je nieco menej. Skus si ten text precitat tak, ze zamenis osobu mamy za osobu otca. Som zevedava ci ti to tak bude vyhovovat viac...

StvN
10. 04. 2005
Dát tip
Pokud používáš pojmy jako matka a otec, pak jsou to úlohy rovnocenné. Způsob, jakým se ženy a muži svých úloh zhosťují je druhá věc, kapi? A pokud používáš pojem výchova dětí, pak mají otec i matka stejně důležitou úlohy, tim spíš,když vezmeš v úvahu, že se narodí buď chlapeček nebo holčička. Nakonec sourozenci a už se to komplikuje. Proč teda házet všechny ženský na jednu stranu a chlapi na druhou?

hnewka
10. 04. 2005
Dát tip
Ouki ja nemam nic proti...proste v tom texte je len vysvetlene, preco zeny placu...ak chces, tak ty mozes objasnit preco placu muzi...mna osobne by to zaujimalo...

Jade
10. 04. 2005
Dát tip
vazne je to pekne. takove lidske a citlive. skoda ze malokdo je schopny se takhle na zeny divat....

StvN
10. 04. 2005
Dát tip
Tys nikdy neplakala nebo proč se ptáš? Já pláču v citovém pohnutí. To asi každej. Viděl jsem plakat něco žen. Moh jsem za to. Něco o tom vim. Pláč pročišťuje duši, tak na to koukám a stačí mi to.

StvN
10. 04. 2005
Dát tip
Nicméně je třeba dodat, co řekal nedávno moje máma: Když je chlapovi do pláče, tak je to zlý.

hnewka
10. 04. 2005
Dát tip
V tomto s tebou suhlasim. Plakat treba a nazor, ze muzi by nemali plakat je blbost. Plakat potrebuje kazdy, pretoze to naozaj pomaha...:)

StvN
10. 04. 2005
Dát tip
Tyjo já nejčastěji pláču v noci, když se mi zdaj smutný sny.

hnewka
10. 04. 2005
Dát tip
Mne si staci spomenut na moju lasku a na vsetko co sme spolu zazili a som v tom...

StvN
10. 04. 2005
Dát tip
To se dá pochopit, ale vážně. Věta: ženy pláčí bez důvodu. Je kravina. Uznej. Já už dávno poznal, že ženský maj na všechno svůj důvod.

hnewka
10. 04. 2005
Dát tip
To je jasne. Vsak to vyslovilo dieta, ktore este nicomu nerozumelo...

StvN
10. 04. 2005
Dát tip
Zrovna tuhle větu řekl otec.

hnewka
10. 04. 2005
Dát tip
Aha...vlastne ano...no aspon vidno ako sa zaujima a ako pozna svoju zenu...

StvN
10. 04. 2005
Dát tip
Tady bude spíš problém s autorem textu, řekl bych.

hnewka
10. 04. 2005
Dát tip
Aj to je mozne...mozno nema rad muzov:)

StvN
10. 04. 2005
Dát tip
Možná to psalo dítě, ktore este nicemu nerozumelo...

hnewka
10. 04. 2005
Dát tip
hm to sa mi nezda...:)

Přeno
10. 04. 2005
Dát tip
"Na tú slzu má naozaj právo, nik nevydrží bez slova toľko ako žena!" - no to nevim, mam za to, že ženy nevydrží bez slova vůbec nic (myšleno, že furt musej kecat a kecat). Je to i vědecky dokázáno... :)

Zuzulinka
10. 04. 2005
Dát tip
Je to krásné....a bolestně pravdivé..pochopení této věci je otázkou jisté vyzrálosti...proto se nepři a neobhajuj...je to zbytečné...Muž,který si opravdu váží ženy pochopí...:-))))

hnewka
10. 04. 2005
Dát tip
to Zuzulinka: Mas pravdu je to zbytocne...kto ma cit a pochopenie tak to uzna...

presladene feministicke kecy aj na to mas nejaky odkaz ?;)

hnewka
10. 04. 2005
Dát tip
Nie...je to twoj nazor...ja ho beriem...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru