Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lamy

13. 04. 2005
2
0
1207
Autor
kissselka

tak tohle je fakt bráček. Ale myslim, že aspoň trošku vtipnej bráček.

Lama

Šla jsem na louce,

šla jsem sama,

a najednou

potkala mě lama.

Moc jsem se jí lekla,

jak samotného pekla!

Tak na sebe hledíme,

otevřené tlamy,

zrak nešálí mě,

my obě sme lamy. ;)))


kissselka
19. 04. 2005
Dát tip
;)) slůůníčko to s mě potěšilo!!! A Elfy.. k tobě nemam co dodat. Tys to s moji kontrolorkou četla jako 1.

:oD no, na to, že se jedná o básničku, kterou napsala lama, to vůbec není špatný :)

kissselka
14. 04. 2005
Dát tip
jé tak to děkuju za poměrně kladný kritiky..;))

elfka_Sea
14. 04. 2005
Dát tip
já myslim, že to rozhodně zahřeje, rozesměje, pobaví a tak mi přijde že toto dílko splnilo svůj účel a je tedy docela jedno, jestli jsou ty veřše jednoduché a žákovské... mě se to líbilo a pro mě to je určitě *t

Vaneta
13. 04. 2005
Dát tip
Tak díky moc za můj první dnešní úsměv! Nálada totiž není zrovna nejlepší, ale tvoje dílko mě fakt rozesmálo... Ještě opravit ty pravopisné chybičky a bude to super blbůstka.

Vaneta
13. 04. 2005
Dát tip
Myslela jsem právě to: sme-jsme, neboj hloupá určitě nejsi ani netrpíš ranní slepotou :o) Fajný den...

vesuvanka
13. 04. 2005
Dát tip
díky :-)))

Slza_hvězd
13. 04. 2005
Dát tip
:)

Narwampa
13. 04. 2005
Dát tip
Opakuju předešlé, ale rozesmálo mi to. ... šla jsem sama, najednou potkala mě lama - žáčkovsky jednoduché, vtipné.

papouch
13. 04. 2005
Dát tip
jo, takový veršíky z pátý třídy :-) ta hračka "lama / sama / tlama" .. kdyby se na tom zapracovalo, tak by se z toho dalo vykřesat dobrá věc :-)

BohemiFan
13. 04. 2005
Dát tip
tak jsem se trošku vrátil někam do hodně dávný minulosti... ale rozesmálo to a to byl podle mýho účel... tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru