Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

podzimní melancholická ...

04. 12. 2000
5
0
1661
Autor
Merlin

Tak to je ta, kterou jste po mě tak moc chtěli (Merle, JiKo, Mahony ...) Nechtěla jsem vám ji dát přečíst, protože se tam nehodila ... ... Já ho opravdu viděla ...

v tlejícím listí kotě spí a nikdo už ho nevzbudí
Gíta
09. 12. 2002
Dát tip
juj, husté i pro mne...

Merle
11. 12. 2000
Dát tip
Sahure... tebe si pamatuju... ale to už je doba....

Merlin
11. 12. 2000
Dát tip
JiKo: ano, tak nějak; občas se mi to tak stane ... Merle: Správně si ji pamatuješ, je to ona. Byla tu jen na návštěvě a je zase pryč ...

JiKo
09. 12. 2000
Dát tip
KontraMerleLesíku Koťátko malé za podzimem života. Kosti zůstaly. ps: no já bych to jako černohumorník ustál, ale řeknuti že tematicky byl ten smaženej sýr lepší Jak to vzniklo? Takový záblesk smutku v davu veselí ?

Anonym
08. 12. 2000
Dát tip
Víš, asi Ti rozumím, když si vzpomenu na Deš(ž)a - mně se to líbí. Sahure

Merlin
08. 12. 2000
Dát tip
... Kdo jsi ?!? ... hádám správně ? ... asi ne ...

Merle
07. 12. 2000
Dát tip
Merlin, je do pravé lesíku 5,7,5 slabik, první řádek - roční období

Merlin
07. 12. 2000
Dát tip
Hmmm ... tak asi jo ... já jsem jenom (si) myslela, že ten první a poslední se má rýmovat ... ale asi tomu (určitě) rozumíš líp ...

Merle
06. 12. 2000
Dát tip
Merlin: já z toho udělal lesíku (haiku)... přišlo mi to jako vhodnější forma... V neděli jsem si celej den u sůvy doma hrál s jejich malinkatýma čtyřma koťatama...

Merlin
06. 12. 2000
Dát tip
Promiň, ale mám pocit, že aby to byl "lesík", tak tomu ještě něco chybí ... ... ale možná taky ne ...

rire
05. 12. 2000
Dát tip
opravdu podzimní ... a za tak silný pocit ve verších nemůžu nedat tip.

blazinek
05. 12. 2000
Dát tip
asi bychom měli zavést kategorii "..." :-)) ... *!

Merle
05. 12. 2000
Dát tip
ještě že si mi to číst nedala :'-( V tlejícím listí už navždy zachumlané spí malé kotě

Vcela
05. 12. 2000
Dát tip
No vida!Klidně jsi jim to(těm dvěma profesionálním loudilům)měla dát přečíst. Jinak je to fakt drsný!!!Až hezký...

Merlin
05. 12. 2000
Dát tip
proto: Jo, to je, ale já ji nespáchala ... PetrVip: Díky (jsem "odvážná školačka" :o)))) rire: I tobě dík za típ :o) !! Blázínek: SOUHLASÍM !!! Merle: Vidíš ... já jsem ti to říkala ... V tlejícím listí už navždy zachumlané spí malé kotě pochroumané Vcela: Myslíš? A nezačali by tam fňukat ... ? A jinak díky !!! :o))

PetrViP
05. 12. 2000
Dát tip
M: to je dobře:)

proto
04. 12. 2000
Dát tip
to je surovost, a nevím jestli se hodí ten název..

PetrViP
04. 12. 2000
Dát tip
hm, takový drsný konstatování, řek bych...

PetrViP
04. 12. 2000
Dát tip
jo tip (svým způsobem odvážný a zase: jednoduchý výstižný)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru