Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zpívej !

04. 12. 2000
1
0
3037
Autor
Merlin

... po tom "sletu čarodějů" jsem dlouho nemohla usnout ...

malinký ptáčku zazpívej ještě ať s tvými trylky přiletí spánek jak kapky deště na vyprahlou zem
Merlin
22. 10. 2001
Dát tip
... je to ostuda, ale já jsem se po strašně dlouhé době dostala sem, a tím pádem si tvou kritiku čtu až teď ... ... vydat sbírku se zatím nechystám :o), i když ten navrhovaný název je dobrý a lecco mě i napadá; ale ... ... ještě nikdy jsem neviděla chlupatou žabičku (?!?) ... anebo jo ...?

Merlin
20. 12. 2000
Dát tip
... aha, JiKo zase něco nepochopil, že ? Nebyl to slet čarodějnic, ale čarodějů a nazvala jsem tak ten (můj) první sraz s váma. Už to cinklo ? :o)))))

Merlin
19. 12. 2000
Dát tip
... cha cha cha !!! to budeš i tak !!! :o)))

JiKo
19. 12. 2000
Dát tip
Chci být rychleji :-)) ps: asi si domyslím, žes byla na sletu čarodejnic. Kde ste to měli? Klasika na Petrových kamenech?:-))

Merlin
18. 12. 2000
Dát tip
... nejseš nějak moc zvědavej ... !?! :o)

JiKo
18. 12. 2000
Dát tip
Chci bejt brzo starej :-))

JiKo
13. 12. 2000
Dát tip
Jakejch?

Merlin
12. 12. 2000
Dát tip
JiKo: ... no přece dojmů ...

Merlin
11. 12. 2000
Dát tip
JiKo, ta "vyprahlost" je pouze obrazná ... nevím, jestli míváš problémy s usínáním, ale já, když jsem něčeho plná, nemůžu usnout. Pak prahnu po spánku. A do toho v noci (?) zpívali ptáci. Jenže bohužel, nedokázali přehlušit to, co mi nedovolilo spát. Proto ta prosba ...

JiKo
11. 12. 2000
Dát tip
No já když jsem plnej třeba řízků tak taky usnout nemůžu :-)) Už to chápu a bez výhrad říkám, že se mi to líbí. Jen jsem to nechápal. Ptáci většinou chodí spát brzo...ti tvoji byli spíš ranní. Ps: A čeho něčeho plná?

JiKo
09. 12. 2000
Dát tip
úúú z čeho prýští ta vyprahlost (to je tedy kontrast)?

Merle
07. 12. 2000
Dát tip
já vím.

Merlin
07. 12. 2000
Dát tip
:o) ( ... zapoměla jsem ti poslat avízo tej podzimnej ... jde to se mnou z kopce)

Merle
06. 12. 2000
Dát tip
ale Merlíno, to bylo do zásoby... až zase nebudeš moci usnout, přestaň se o to snažit, a vzpomeň si na moje cvrdlikací kouzlo...

Merle
06. 12. 2000
Dát tip
BTW: koukám, že neumíš poslat víc avízek najednou... v auditoriu (od Via) "Nezapomínejte na avízka!!" je v kritikách od Jika návod, ale stačí když budeš experimentovat s klikáním myši a klávesma a shift a ctrl...

Merlin
06. 12. 2000
Dát tip
No jo ... když to je poprvé, co jsem jich posílala tolik ... polepším se ... slibuji.

rire
05. 12. 2000
Dát tip
***nechci do toho zasahovat .. jen by mi taky více sedlo do celku obrátit poslední veršík na vyprahlou zem jak kapky deště ***ale jinak mocmoc hezký, drobounký a příjemný. ŤAP :)

Merle
05. 12. 2000
Dát tip
pípli pýýp pi pi cvrdliky pííííp

blazinek
05. 12. 2000
Dát tip
miluju obrazy a tenhle je obzvlášť povedený Petr: každý jsme "jiný" :-))

PetrViP
05. 12. 2000
Dát tip
b: proti tomu nic nemám... (jen říkám, co si myslím...)

Vcela
05. 12. 2000
Dát tip
Jsi samé zviřátko!Nejdřív kotě(byť zmrzlé)a teď ptáček.Uvidíme co bude příště! Můj tajný tip:pejsek!!!!

Merlin
05. 12. 2000
Dát tip
... Víš ... zrovna ta vyprahlá zem na tom je skoro to nejdůležitější ... to jsem byla v tu chvíli já ... Jinak ti moc děkuji :o)

Merlin
05. 12. 2000
Dát tip
Díky, ale pak by mi to moc nesedělo ... ;o))

Merlin
05. 12. 2000
Dát tip
No jo, díky za cvrdlikání, ale zrovna teď uspat nepotřebuju ...

Merlin
05. 12. 2000
Dát tip
Vcelíku, ty jsi taky zviřátko; ale o pejskovi určitě taky nějaká bude ...

proto
04. 12. 2000
Dát tip
jako kdyby ti každý druhý řádek chyběl

PetrViP
04. 12. 2000
Dát tip
mě se na tom nelíbí verš "na vyprahlou zem", páč jak je tam ten rým, tak tím to pro mě končí, zdá se mi že to tam jako končí... jinak se mi to líbí, další změna, další "jiný" v Písmákovi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru