Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na louce a v lese

04. 12. 2000
0
0
1007
Autor
he_man1

Moje druhá báseň v životě složená.Je dosti stará snad dva roky.Jako blbůstka snad jo,ale jako lirická veršovaná ne.

Na louce a v lese Buch,buch,buch,buch ozývá se z lesa starý snědý Róm tam kácí strom první,druhý,třetí strom raduje se šťastný Róm už to dřevo naložil a potom se vedle vozu položil myslivec držíc v ruce pušku prý měla mít upilovanou mušku starý muž se obává snad jsem trefil pytláka? za chvíli se dostaví panický strach a za zády stojí můj starý brach ty jsi hochu,ty jsi vrah na louce v chaloupce stojí žena za oknem s kapesním mobilem oba muži vzali "roha" naštvali tím pěkně boha zatáhla se obloha déšť a smršť nad lesem se ocitla a tam také procitla poldové už jedou vrahouni se pustým kopcem dolů vezou poldové je drží za paže žena si v chatce chleba namaže vrahouni sedí v kopce za mříží prý měli být už v Paříži v práci mají oba padáka a špatný posudek teď už čekají pouze na rozsudek soudce jim napařil dvacet chtělo se jim z toho zvracet litovali svého prohřešku zelení byli oba po dnešku podali si odvolání nestačili se divit a oba seděli v pěkné báni za pěkné chování jim bylo dáno i vzdělání.
clovrdik
05. 12. 2000
Dát tip
no jo, cikán a pracovat, to je fakt blbůstka :-)

JiKo
04. 12. 2000
Dát tip
No ještě že to není protiromské :-))) no taková rýmovánka ..blbůstky sou dobrá ketegorie

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru