Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

The Spring

14. 04. 2005
1
0
2969
Autor
Ikru

J a r o - (pokus)

- nahoře -

 

slunko svítí

oblaka plují

nebe modré

potají

chodí po zemi

 

- uprostřed -

 

s t r o m y  své  ppuuppkeyn y

rozevírají

vnitřnosti krásné

ven probleskují

zpěv divé zvěře

rány

jitří

 

- dole -

 

květiny voníce

smrtí neúnavný hmyz

zelený koberec přikrývá

mnohé z cest

jednou

přikryje

nás


Ikru
15. 04. 2005
Dát tip
inlajn: alergii mám:-( hrůza....a díky za kritiku

inlajn
15. 04. 2005
Dát tip
já díky tobě , málokdy na mě tak léčivě, na uřvance, reaguje někdo tak léčivě jako ty. čus. in,

Ikru
15. 04. 2005
Dát tip
inlajn: zkrátka mám ráda upřímnost:-)

Zbora
14. 04. 2005
Dát tip
Nejhorší je "uprostřed" ale i zbylé dvě jsou tragické...vytvořil jsi dokonalý odstrašující případ. Avi - X? - pošli dál.

Ikru
14. 04. 2005
Dát tip
Zbora: děkuji za upřímnost, možná že to je špatné napsané, ale byl to jen pokus....využití kontrastů.....

Tak třeba já hodnotím kladně nápad s optickým rozvrstvením (teda - to zní! :-) a některý spojení a představy přece nejsou zas tak špatný....(objevují se i mnóóóhem horší)

Ikru
14. 04. 2005
Dát tip
Modrá_kočka: děkuji ti za trochu podpory:-)

beru si za své zahrnovat ukřivděné svou mateřskozu láskou ;o)) ale vážně - myslím, že to rozhodně NENÍ odstrašující případ

Ikru
14. 04. 2005
Dát tip
Modrá_kočka: také si myslím:-))

PS: teda mateřsKOU! (rozesmála jsem sama sebe) a teď už mlčím - ať se ti sem můžou vyjádřit i jiní ;-)

Ikru
14. 04. 2005
Dát tip
Modrá_kočka: já to kupodivu přečetla jako mateřskou:-))....no pochybuji, že se sem hnedka někdo vyjádří:-)...ale tobě děkuji....

Zbora
14. 04. 2005
Dát tip
Ikru...jsem rád, že to bereš takhle...příjemně jsi mě překvapil. Modrá Kočka: rozhodně je to dobrý návod, jak nepsat :o)

Voloďa
14. 04. 2005
Dát tip
spíše jako čtení do vlaku n ebo trolejbusu

Markel
14. 04. 2005
Dát tip
Mně se ta "nahoře" docela líbila, ta představa, jak nebe modré potají chodí po zemi, tak za to T

Ikru
14. 04. 2005
Dát tip
Markel: děkuji...ani bych nevěřila.....

Zboroušku, drahoušku, myslíš, že takto lehký odvar jiných děl by se vyjímal v X-kách? Jinak k výtvoru... si nemyslím, že takto bych popsala jaro, kdy všechno kvete, roste, zelená se.... toto není depresivní období a rozhodně takto na mě padá deprese jak prase... nene.... není to ani dobře napsané i kdy s tou první bych jaksi souhlasila ovšem : uprostřed a dole.... eeee.... nene, kytce se nelíbí...

Ikru
14. 04. 2005
Dát tip
kouzelná_květinka: vím, vím..jaro není rozhodně depresivní...jen jsem chtěla využít kontrastů a jaksi se to nepovedlo...jen otázka: co jsou to ty X?

najeď si na klub emnic a citových ekzémků a přečti si... :-))

Ikru
14. 04. 2005
Dát tip
kouzelná_květinka: díky

jaro není depresivní?! jaro že není depresivní?! jaro JE depresivní!!!! ale asi záleží na člověku. já miluju podzim. Nenávidím jaro. Myslím, že jsem si to vystihla v "Modrých bahnech" - ty vznikly jakožto reflexe na první pocity z přicházející vesny, jo....jaro JE depresivní...

Ikru
14. 04. 2005
Dát tip
Modrá_kočka: také miluji podzim...je krásně barevný a tak....deprese jsou asi individuální, někdo je může mít i v létě....

inlajn
14. 04. 2005
Dát tip
..........jaro depresivní je. Pro spousty lidí. Taky hrůza pro srdcaře, alergiky, hypertenze, atd. atd,---- nejvíc sebevražd v roce je na jaře(kromě období na konci roku) atd.---jen faktoš připomínkoš, ale na tom nesedim- když už, tak civilnějc, spíš NORMÁLNĚ....BEZ FANGLÍ.... slovem i "obrazem". Tohle(pro mě) určitě ne. Navíc pajcnutý jakousi prapodivnou naivitou, kerá mě až sere....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru