Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dračí chutě (8.)

16. 04. 2005
0
0
1412
Autor
schyza

                                     Dračí  chutě  (8.)

                                        -Radek  Protch

 

  Terry už držel ve svých pařátech dva džojstyky. Jeden podal Bělovlasovi.

  -Raději né, já jsem Plajstationa nehrál už víc než tejden!

  -Nebuď labuť! Deset fragů a dáme řeč!

  Bělovlas zatím sledoval logo nové pařby Duke Lukem 3D, vždycky si přál tuhle vychytanou pařbičku, ale v Tuzeksu se to nedalo sehnat. Adrenalin mu zastínil mysl. Popadl džojstyk a tím zdvihl hozenou rukavici.

  -Těš se dvounožče!

  -Nech slov a pař!; okřikl ho Bělovlas.

  Alík pozoroval hru s opovržením, že si nikdo nevzal Lítého vlka.

  -Hedšot!

  -Seš tuhej zelenáči!

  -A mám tě!

  -Zdechni!

  -Zezadu parchante?!

  -Nažer se tohohle!

  Bělovlas už ved osm dva, když ho ze hry vyrušil nepříjemný štiplavý zápach, stáda potících se politiků, před hlasováním o důvěře vládě. Uvědomil si co dělá! Nemůže vyhrát!

  Nechtěl rozlobit několikatunového kamaráda, a tak chodil jak zvíře na porážku!

  -Teda Terry, ty seš ale borec!; ozval se Pastefix, když uviděl jak Terry obrátil skóre. Na oplátku mu byl věnován pohled nelítostného zabijáka Bělovláska.

  -Ale, chlapče tak se na něj nezlob! Já jsem prostě eso!

  Jo tak , eso, řek bych, že nejsi ani zelenej spodek! Říkal si Bělovlas sám pro sebe a chtěl ho vyzvat k odvetě, k nelítostné odvetě, kde by ho rozcupoval jak Barbí i s Kenem. Nakonec se přeci jen uklidnil a zeptal se:

  -Tak co jdeš do toho s námi?

  -A do čeho?

  -Revoluce Terry, tvrdá a nekompromisní, prostě revoluce!; ozval se Tixtajt vyzývavě.

  -Nevím....hmm...a nepočká to až skončí Nedallas?

  -To znamená  co?

  -Čtyři tisíce tři sta dvacet osm dílů?; odpověděl drak a zapřemýšlel, jestli se náhodou o díl nespletl.

  -Cože?!; jednohlasný chorál a spodní patra až na podlaze, jen Alík si právě pohrával s blechou, která na něj musela přeskočit z Terryho.

  -Má první řada, přátelé, pak to pokračuje Zasnedallas, no a...

  Když to uslyšeli zvedli se naráz z pohovky a utíkali pryč.

  -Počkejte právě začíná další díl!

  Už dávno draka neslyšeli, utíkali co jim síli stačili, aby nemuseli být svědky Terryho emocionální představení a vyprovázel je digitální zvuk:

  -Pam!

  -Bobby?

  -Pam!!

  -Bobby?

  -Pam!!!

  Konečně byli venku před vchodem a zhluboka oddechovali.

  -A teď budeme dělat co?; ozval se Alík, který se konečně zbavil blechy.

  -Teď si dáme Želé!

  -A to je jako co? Tixtajte!; obořil se na něj Pastefix.

  -Ty si neviděl novou reklamu na ty nejlepší tyčinky na světě! Budeš po nich mít svaly jako Vlasta Prkenová a postavu jako Brad Cockpit!

  -A nemá to nějaké vedlejší účinky?; zeptal se Bělovlas a bral si jednu nevábně vyhlížející čokoládovou tyčinku.

  Tixtajt si Bělovlasa přeměřil a pravil:

  -Má, ale u tebe už je to stejně jedno!

  -Tím chceš říct co?

  Tixtajt však jen pokrčil rameny.

  -Hele ty! Když já sem běhal za Helenou Virážkovou, tak ty si ještě chodil po houbách!

  -No právě Bělovlasi, no právě!


Alojs
16. 04. 2005
Dát tip
mám pocit, že by jsi měla změnit kategorii. Co třeba "próza na pokračování"?

probe
16. 04. 2005
Dát tip
Byl by z toho dobrý komix.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru