Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Občas mám strach..

17. 04. 2005
2
1
2488
Autor
Damné

Plížila se kolem tmy, okolo ní, dál a dál, až si ji celou ochočila

Její ostré zuby jí visely z tlamy a kapala z nich tmavě rudá krev

(Byla lidským přízrakem, který se zhmotnil v pouhý stín, obtěžkán krutým břemenem, neb Ona komunitě prokletých velí)

 Šla za mnou - tiše, šla po mně..

Jen syčení z jejího hrdla bylo slyšet - Ona - stinný přízrak.

 Omotávala se v šero šedých šedivic, šeptala šumem svíjících se sirot, sychravo, sýček, smrt v blízku uzřela jsem..

Dala jsem se do běhu, již jsem nemohla déle vzdorovat, rychle pryč, kolem lesa nebo hřbitova?

Mám vůbec na výběr?

Pravá střídá levou, leč Ona je stále za mnou, cítím její zatuchlý dech, natahuje po mně ruku, ale já stále utíkám..

A tu, klopýtám, a zas, znova..nakonec jsem ležela v smrdutém blátě, k mému štěstí na hrudi, díky čemuž jsem neviděla temné zrůdě do tváře.

 Nejprve jsem ucítila chladný dotyk na mé levé paži, pomalu jsem se pod fyzickým tlakem obracela na záda - Ona mě obracela..

To jsem nemohla dovolit, neboť při pohledu v její jámovité důlky, které se skvěly smrtí a chladem větším než samo umrlčí tělo, bych skonala..

 Přesto mi zvědavost nedovolila obelstít mé obavy a já otevřela oči.

 A nyní mrtva, již nemám strachu, neb strachem jsem Já..


1 názor

Damné
19. 04. 2005
Dát tip
Vanous-> nic nikdy není dokonalý,vždy je co zlepšovat..

Damné
18. 04. 2005
Dát tip
koza,v tom tkví ta podstata,DEMENCE

Vanous
18. 04. 2005
Dát tip
Bojíš se smrti? Hodně lidí na ni čeká a ona ne a nezaklepe na dveře. Dílko se mi moc líbí. Jen nechápu teď strachem jsem já. Možná, že mrtvý je strachem, protože připomíná naši smrtelnost a útěk před smrtí. Jestli to chápu, tak je to dokonalý.

Nicollette
17. 04. 2005
Dát tip
sychravo, sýček... sysel by nebyl? uplně divný

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru