Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ty

17. 04. 2005
2
0
2890
Autor
Jehanne

Maybe Babe Someday

Chci zas ležet v Tvejch polštářích

Cítit vůni Tvejch vlasů

Dívat se do Tvejch krásnejch očí

Slyšet Tvoje nádherný slova

 

Místo toho hledím

mrtvě skrz svůj pláč


Nicollette
05. 06. 2005
Dát tip
žádný drsný slovo sem nepoužila Přidala sem vlastní názor - kritiku jestli ty máš s autorkou bližší vztahy tak je to sice hezké, ale mě to nezajmá.... a napsat názor - není to špatné je opravdu tvrdě oddřená práce

Lyrae
04. 06. 2005
Dát tip
Nicollette+Vojtěch, jděte se oba vycpat nebo se třeba válet v tulipánech, ovšem vaše stupidní kecy do kritik k dílu prostě nepatří. mimochodem váš účel byl zřejmě takový, že jste chtěli být trapní, nemýlím se, viďte? jestli jsem vás neodhadla správně, hluboce se omlouvám (vlastně ani ne), ale řádky psané vaší rukou k tomuto názoru přímo svádí. Plamínku, neřeš to, někteří lidi prostě používají veřejné servery k tomu, aby na sebe upozorňovali drsnými slovy, pokud to mohou dělat anonymně. K dílu: není to špatné, ale LSD se mi líbila víc:) že by osobní důvody?:)))

Nicollette
19. 04. 2005
Dát tip
vojtěchu - těšim se! :o)

vojtěch
18. 04. 2005
Dát tip
měl jsem takovej sen, v kterým jsem se koukal na tvé autorské stránky a něco málo o tulipánech jsem tam zahlídl:) možná dám do konce tejdne na svý autorský stránky taky nějaké svůdné fotó, takže se má jakž takž anonymita rozsype úplně... jehanne: tohle dílo je stokrát horší, než ta nejmíň povedená vesnice!!!

vojtěch
18. 04. 2005
Dát tip
měl jsem takovej sen, v kterým jsem se koukal na tvé autorské stránky a něco málo o tulipánech jsem tam zahlídl:) možná dám do konce tejdne na svý autorský stránky taky nějaké svůdné fotó, takže se má jakž takž anonymita rozsype úplně... jehanne: tohle dílo je stokrát horší, než ta nejmíň povedená vesnice!!!

Nicollette
18. 04. 2005
Dát tip
vojtěchu - :o) ty si byl taky v Plzni? sakra, to je mi škoda, že sme si nepopovidali ................ no nebyly krásné, ty tulipány.??

Nicollette
18. 04. 2005
Dát tip
Jehanne - no pokud nic jiného nesvědeš, tak se třeba přihlouple usmívej

vojtěch
18. 04. 2005
Dát tip
já byl v Plzni pouze upřenou myslí...fyzicky jsem byl v pražské hospodě, jak už to bývá v pátek večír.Inu, snad prohodíme pár slov na tý Vysočině.Hlavně neodepisuj, že tam nejedeš!!! jehanne:když už jsem tady, tak ti znova připomenu, že tohle dílo je něco míň než bída s nouzí...

Nicollette
18. 04. 2005
Dát tip
a jak víš o tulipánech? mno...:-))))) uvidim :o) ráda bych tě viděla

Silvita
17. 04. 2005
Dát tip
jooooooooooooooooooooooooooooooooooo*/*/*/*/**/*

Vika
17. 04. 2005
Dát tip
Já jenom nerozumím, proč se ti tak zalíbilo slovo Tvejch?

Nicollette
17. 04. 2005
Dát tip
Slečno Jen tak pro radost? Mně to teda pro radost neni... Kdyby to byly nějaký verše, ostatní nebo MIMO, tak to vezmu.... Ale to, že napíšete něco tak, s prominutim, jednoduchého je k pláči, natož, aby to bylo k radosti....... Chci.... bla bla bla.... kdo Vám dal tu jistotu, že můžete něco chtít....... jestli se má vztah dvou lidí zakládat na vůni vlasů, potom teda..... holarí...... Krásný oči máme každej, Slečno, někdo má krásné i to za nima...... sečteno podtrženo..... dílko včetně názvu za moc nestojí.... navíc nechápu, proč jedna půlka slova je tlustym a druhá normálnim fontem a taky, Slečno, nevěřte na nádherný slova.... t je to největší Zlo...

vojtěch
17. 04. 2005
Dát tip
nicollete: proč tak složitě?Jedním slovem: SRAČKA

dlhagi
17. 04. 2005
Dát tip
Ono to vobec nie je take zle, ako opisal/a Nicolette nado mnou, skor by som len vynechala prolog, ktory sa mi javi prilis krcovity, ako z pesniciek Britney Spears a pridala trosku tych pocitov a atmosfery do Tvojich slov.. o zmene kategorie nehovorim, mozno to Slecna naozaj pisala pre radost:)) Ja by som to nevzdavala, posledne dva riadky sa mi dost pacia:) Tip: vynechaj tvoj, tvych, tvojich v kazdej vete.. staci raz:) Drzim paste:)

Nicollette
17. 04. 2005
Dát tip
vojtěchu - i tak se to dá říct..... ale tady spíš vidim, že autorka by časem mohla psát obstojně... takže nač to jakože drtit takhle v začátcích...:o))

vojtěch
17. 04. 2005
Dát tip
bez mých rad ohledně rýmů, citovejch fíglů a propagace, má stejně prachmizivou šanci se z těhlech sraček do konce života nějak vyhrabat. (neber si to jehanne nějak moc osobně, ale je to tak)

Nicollette
17. 04. 2005
Dát tip
vojtěchu, tys k ženám tak krutý......

vojtěch
17. 04. 2005
Dát tip
to jen k nějakým...když mi moc neladěj do noty. nevíš jestli už kvetou tulipány?:)))

Spirit
17. 04. 2005
Dát tip
..a co mi to má říct? .. :-/

kapybary
17. 04. 2005
Dát tip
Vojtěch: Jdu si od tebe hned něco přečíst! - jen trochu hned zbytečné urážet, ne?

Jehanne
17. 04. 2005
Dát tip
asi tak, kdo chce, něco si najde, kdo nechce... Aspoň někteří chápou,... a mě to stačí. Děkuju samozřejmě za všechny kritiky :) Nicollette> Bohužel, to co píšeš, je opravdu komické, mosím sa u teho přihlouple usmívat. vojtěch>Sorry, ale fuck ya! Můj třicetisekundový výlev s názvem Ty, není jediná věc, co jsem napsala. Prvně zkus okoštovat víc věcí, než začneš prázdně kecat, hej? Btw.-otázka nebyla na menja, ale tulipán už jsem venku viděla :) Aji narcisky. Tož si nějaký opatři... dlhagi, Silvita, Hestas, Hrbol, kapybary, Spirit, Vika> Dík, že ste sa zastavili.

vojtěch
17. 04. 2005
Dát tip
kapybary:taky jsem sjel nějaké tvíé díla. jehanne:tak teda pardón.jak je po tvojemu. JE TO NÁDHERNÁ POEZIE PLNÁ KRÁSNÝCH OBRATŮ A METAFOR.HLUBOKÁ...NEJSEM SI JIST ZDA JI VŠICHNI DOBŘE POCHOPILI....PŘEŠKODA,ŽE NEMOHU DÁTI VÝBĚR

Jehanne
17. 04. 2005
Dát tip
Na to sa dá snad řéct jediné. Bože, co je to jen za blba?! :)) Neber si to osobně, bratře, ale co je moc, to je moc. Nehodlám sa s Tebou hádat. Na blbé kecy žádná odpověď. Hahahahahahahahahahaha... tohle je můj upřímný smích od srdce.

Jehanne
17. 04. 2005
Dát tip
Btw- Vem si příklad ze Spirit! ;)

vojtěch
17. 04. 2005
Dát tip
ha ha ha--tohle je můj silně neupřímný řechtot od nevim čeho.

Nallien
17. 04. 2005
Dát tip
myslim ze autorce muzou byt vsechna radoby chytra sluvka pod dilkem uprimne...no hadejtekde

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru