Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Věřit

18. 04. 2005
1
0
2336
Autor
Cheeky

Zázraky se nestávají... Věří v ně jen děti a naivní holky.

S životem plným víry v jednoho člověka, ve svět, který jednou snad budou žít a probuzením z této sladké pohádky otevřela oči do nového dne dnes poprvé. Uvědomila si, že dnešní den nebude jen snůškou moudrých vět typu: "Žiju ze dne na den." či "Náš vztah má budoucnost, ale nevidím ji tak dalece jako ty.".

 

Je vážně potřeba plánovat věci budoucí? Těšit se, že jednou se budu probouzet vedle něj každý den, uděláme si kávu a půjdeme si každý po svém? Připadala si jako naivní husa.

 

Když vyšlo slunce, vstala, svázala si vlasy do uzlu a vzala do ruky mobil. Věděla, co má psát... A jinak to nešlo.

 

"Život lidský je prchlavý jako stín ptáka v letu. Když ve společný život nevěří jeden, nemá cenu věřit v lásku."

 

Zprávu odeslala, setřela z očí slzy a vzala jeho fotku. Potřebuju budoucnost i minulost. Chci plánovat i prožívat.

 

Toho dne si vítr pohrával s popelem na zemi balkonu. A budoucnost se zdála jasnější než ráno.


Eva_S
22. 01. 2006
Dát tip
tomu přemejšlení o budoucnosti se asi vyhnout nedá....zamilovaný si tim zasněně zpříjemňuje chvíle....jo, pak to bolí zas o něco víc....holt "něco za něco" jinak....tydle témata mi toliko moooc neseděj....

Jeheheman
18. 04. 2005
Dát tip
joj, taky už sem spaloval něco na balkoně, ani už nevim co:)

Solitary
18. 04. 2005
Dát tip
avi

Kandelabr
18. 04. 2005
Dát tip
"Život lidský je prchlavý jako stín ptáka v letu. Když ve společný život nevěří jeden, nemá cenu věřit v lásku." taky moudrá věta. husí kůže mi z ní naskakuje, br. úvaha to se mi zdá není. a k té pointě, to se asi neupálila, že ne? :)

maia
18. 04. 2005
Dát tip
*** poulicnik

Sunmoon
18. 04. 2005
Dát tip
dík za avi, ale neoslovilo...

Solitary
18. 04. 2005
Dát tip
promiň, jaksi jsem se překlikla..měj se!

machal
18. 04. 2005
Dát tip
Hmmm rozhodne bych to nebral jako uvahu. Neni to spatny. Ja budoucnost radeji moc neplanuju a beru veci tak jak prijdou :) Kandelabr: rekl bych ze asi ne :)

Cheeky
18. 04. 2005
Dát tip
abych pravdu řekla, nevěděla jsem kam to zařadit... a protože to je shluk myšlenek, nejbližší mi přišla úvaha :o) jaký literární útvar by to tedy měl být? Kandelabr: spálila fotku přeci :o)

Kandelabr
18. 04. 2005
Dát tip
chyba, měla být radikálnější :) doufám, že u toho zabrumlala aspoň magickou formulku, aby mu rostly víc chlupy z nosu nebo něco podobně milého :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru