Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O odchode nykenskych bratov z Bratrovrazednej hory Osudu a mnohe ine pvidacky - mimo vsetko, neyabudneme ani na SKVELYCH megaSRANDOVNYCH trpajzlikov z Tchorej tlamy.

19. 04. 2005
2
1
1158

O mnohych a mnohych neobycajnych vyjavoch Prasivej reality v Bolej doline pri Kravavej rieke, kde Drevorubci usekali ruky/nohy DOBROzdajke,a nechal ju tam sedem dni cakajuc na zazracne vilie kosti s mocou zahnat bolestu zubu, dasen i celeho hubneho podhubi.Papula ich nikdy nebolela, veru, navzajom sa, Oooo PREKLIATI! , drasticky po kuskoch rozsekali do ziveho,potom mrtveho, drevorubeceh tela. bolo tam krve, bolo veru, dvanast rodov malych SRANDOVNYCH ale vplyvnych trpajzikov, naplnilo svje mechy a od radosti, od neplechy, kolektivnou trpajzlicov SRANDOVNOUsamovrazdou ukoncili epochu,EPOCHU NEcakanych ZAZRAKOV, v starymi babami v baladach ospevovanej krajine KRIVOfantazie, torej sa veru medze neladu. VERUkurva, medze nekladu. Ahooj.

AhaAhaAHA...--..-.-

Zasmejme sa na blbosti

Zaspievajme do vyschlosti

Zatancujme sa na invalidov

A uvolnene sa prikryme babkovskymi paperovymi mega paplonami.

 

.....KONEC..?...

 

Valejdrip Ochrenzmrd Odnikud Aaa-hahah

 

 


1 názor

zlyvkus
05. 06. 2007
Dát tip
ahooj ... ja ti dam tip bo to je pecka

Renas
27. 04. 2005
Dát tip
toto je taká popičovka až som z toho celý vyškerený. Kokot že krivofantázia a tie babkine megapaplony. Jeba! mas u mna rtipjsalk vysity

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru