Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

RETURN back and skip intro

05. 12. 2000
0
0
1550
Autor
metan

Astma - Prach - Literatura Hacked! - 404 - Metan jsem tu zpět skoro po roce

Koušu a nemůžu a divím se tomu priorita teritorium A nemyslím že se propadnu linuxem matrixem tam a znovu sem Blbost Nejsem Přesto jsem zpět Mám černou duši jako vylágrovaný tábor Tak si mě chyť
metan
14. 12. 2000
Dát tip
Mukařovský přepočítaval Máchův Máj :-))) ale strukturalismus teď a tady? spíše fenomenologie a hermeneutika a postmoderrrnismus :-)) Zdravím Wittgensteina a jazykovou hru:-))

Print
14. 12. 2000
Dát tip
Taky zdravím Ludvíka!:-)))

Print
13. 12. 2000
Dát tip
Počitačovej Metan!!:-) Ahoj!!! Hm... O kritice mám jiné představy, rozhodně se v drtivé většině liší od toho, co se zde za kritiku vydává.:-) A nepřeceňoval bych její léčivé účinky. Ostatně neznám v literatuře autora, který by se díky kritice "stal" básníkem a neznám skutečného kritika, který by měl tak naivní ambice. Už vidím jak Šalda přepočítává Březinovi slabiky!:-) Natožpak básník básníkovi... Ale nejsme tu Šaldové ani Březinové. Tak si hrajme a nezlobme!:-)

Vio
13. 12. 2000
Dát tip
Printe, nezlob ;-))) Kdo si hraje, nezlobí ;-)))

Print
13. 12. 2000
Dát tip
Vio!!!!:-o))))))) Však právě!:-)))) #!:-))

Vyjan
07. 12. 2000
Dát tip
Jsem tu sice nový, takže tě z dřívějška, ale přesto jsem rád, že ses vrátil. Kritiků je tu třeba. Nabrus sekeru...

Vio
06. 12. 2000
Dát tip
metan etan orangutan - tak nás to učili ve škole ;-)))

Merle
06. 12. 2000
Dát tip
vítej zpět... konečně zase nějakej fundovanej v kritice... to tu chybí jako majoránka v bramborácích

fox
06. 12. 2000
Dát tip
zajimave

Víla
05. 12. 2000
Dát tip
...tys mi mel napsat, hej! ;) Je to hezky roztrhane, jako bys nemohl chytit dech...tak to citim...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru