Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nesmysl

19. 04. 2005
1
0
1751
Autor
Implicite

Píp, píp …. aáááa… píp, píp …. aáááa … píp, píp … Já jsem …Aáááa!!! …

 

 

5:30 Nesmysl je darem raním.

                   ..

6:00 Pak´s vhozen do modrého oběhu.

                   ..

Snaha porozumět.    (Jak? - když máš poslouchat?)

                   ..

13:00 Vržen k přecpání - k obědu.

                   ..

14:00 Vecpán do chladného koloběhu.

                   ..

Co by si měl vědět dál? (Třeba kdy je večeře)

                   ..

16:00 Rychle vyhozen, jako vhozen.

                   ..

19:00 Usazen k večeři. (tvé dceři je již 15 let, nevěděls? Jde na disco .. „chvilka na vzpomínky“ .. dej ji nějaké peníze)

                   ..

22:00 Nesmysl je osvobozením nočním. .. (Sny přece nedávají smysl, .. nebo snad ne ??)

….

..

.

 


Implicite
20. 04. 2005
Dát tip
StvN - presne tak..je to zivotni nesmysl

Implicite
20. 04. 2005
Dát tip
illias - diky moc, carka, diky moc..

Implicite
20. 04. 2005
Dát tip
swandrow - moc jsem te nepochopil - pokud se v tom nemuzes najit, tak ti gratuluji a trochu i zavidim (no ikdyz u me to taky neni tak strasny..)

Implicite
20. 04. 2005
Dát tip
hrbol - to zalezi na kazdym... ...ale muj nazor je ten, ze :prave mnoho lidi snum nedava zadny vyznam, berou ho jako neco "nesmyslneho" (jen jakysi pribeh, o kterem si mohou pri svem "super" dni vypravet)...ja beru sny jako takove "zpravy" (Jung by mel radost) - takze pro me sny nejsou nesmyslne ...no to co pisu je takova otazka - davaji ci nedavaji smysl? a kdyz davaji co ti chteji sdelit? - nechtej ti treba sdelit, ze zijes nesmysl? ..no to byla jen takova mala uvaha..tecka..

Implicite
20. 04. 2005
Dát tip
Stvn, illias, swandrow, Hrbol + vy vsichni bezejmeni: ..vsem vam dekuju za precteni + kritiky... preju pekne sny:-)

StvN
19. 04. 2005
Dát tip
Nesmysl.

illias
19. 04. 2005
Dát tip
skvělá dost *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru