Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nehul

20. 04. 2005
8
0
4988

Mám jednu spolužačku, což je dost závislá na různém kouření. Někdy příjde do školy jako by byla mimo, nepozndrcí profesory a nemůže pořádně sledovat učivo a hrozí ji, že ji vyhodí. Tak jsem ji napsal báseň. Ale věřím, že bude užitečná i pro jiné děvčata třady na sereveru. Jako varování. Kačko, vzpamatuj se, proboha !!!

Když děvčat hodně drog hulí

k chlapcům se nepředloženě tulí

nechají na sebe šahati

či klukům šmátrají do gatí.

 

A potom, než se nadějí

obtěžkány jsou, v naději.

 

Marně pak slzy plakají

tatínka robátku hledají,

(na disko a třebas i v tamvaji)

rodiče krutě je zatratí

proto že kouřili za tratí.

 

Ty si slečno pozor dej,

život a školu si nezpackej.


Pixty
18. 08. 2005
Dát tip
Libi se mi to.. Na kluky s cigaretou v puse a lahvou neceho neurciteho jsem si uz trochu zvykla (pobyt na letisti me trosku naucil se mezi takovyma lidmama pohybovat), ale pri pohledu na holku se mi zveda zaludek.. Osobne bych zadnou cigaretu ani nic podobneho do tlamky nedala.. Blueeeee!!! Tip

JeanJoche
06. 06. 2005
Dát tip
Pokrytecké kec(i)y...

machal: Děkuji za pochvalu - Voloďa je můj vzor a největší písmák tady. Co je podle tebe blbost. Snažit se zachránit kamarádku? Nejseš nějakej divně sobeckej? A pokud mi vyčítáš překlepy, nauč se prvně psát sám. Terpish: tady nejde o gramatiku ale o život, pochop. Pokud tedy sám nehulíš, to bys to asi nepochopil.

machal
27. 04. 2005
Dát tip
Hele-nic proti. Voloďa toho napsal dost, ale tak nějak ... No prostě mě to spíš přislo komické. To čím se zabírá a podobně. Ale je fakt, že občas se tam i něco pěknýho objevilo.

Za dobré úmysly, i když jsou to nesmysly TIP + k

machal
27. 04. 2005
Dát tip
Krasnoocko: přesně si to vystihla :)

machal
26. 04. 2005
Dát tip
To je blbost Po prvních dvou řádcích sem si řekl "Proboha kolik mu je?? " a moc sem se nesek. No teda pokud nejsi starší a tady jen neděláš vofuky. Jinka těch překlepu nebo jak to mám chápat v tom prologu je víc než dost. Hned sem si vzpomnel na Volodu - to je neco podobného. Fakt nemám co bych na tom chválil.

Terpsichore
23. 04. 2005
Dát tip
Když už jsme u toho školení a horování za vše správné, prospělo by nám si trochu zopáknout gramatiku - kouřili za tratí? Celou dobu mluvíš o dívkách, tak by tam mělo být tvrdé y. A v prvním řádku máš překlep - když děvčatA hodně drog hulí.. jinak viz howrun.

howrun
22. 04. 2005
Dát tip
No jestli tě třeba nesere, že tvoje gaťata holka nebere..... Hulení jí těžko rozmluvit, kdo ví co za tím je, průsery v rodině... doufej že je silná osobnost a zvládne to...... Nejhorší je když do ní budou všeci kérovat a vrtat jí do duše, to se to s ní pak pěkně semele, nejlíp se chovat jako by nic...... Rýmovačky pěkný, ale trochu laciný, ale vzhledem k věku.....

misty
20. 04. 2005
Dát tip
moj starky by mal z teba radost...mozno aj par rodicov...dam ti tip sa rymy...ciste...*

misty, děkuji. Místo tipu by mne víc potěšilo, kdyby sis dala pozor a nepodlehla závislosti. Co je to starky?

misty
20. 04. 2005
Dát tip
starky tentokrat znamena stary otec, dedko...po vasom krasne dedecek...a ja som ani neskusila, tak mam kludny spanok...no vdaka za starost... ;o)

jééé, já mám mladého dědečka. Já mu budu říkat starký 87-))))))

Zuzulinka
20. 04. 2005
Dát tip
No...je to od Tebe hezké, že máš starost..jen pomoci si musí holka chtít sama...

Křídlo
20. 04. 2005
Dát tip
ušedníku, za to, žes od volodi něco kvality pochytil i když talentu máš přeci jen méně, tip

co to je za magora?????

Křídlo, děkuju za povzbuzení. Já myslím, že talentu mám dost. Jen musím psát. Koukni se na Vláďu jak se za ten rok a půl zlepčil. Já na tom určitě budu podobně. Zuzulinka: dyž já se bojím, aby se ji nic nestalo. Sobí_Hnusec: Kdo? Myslíš Kačku? Ona není magor, jen lehkosmyslná.

Zuzulinka
20. 04. 2005
Dát tip
Chápu...ale ubližuje si vědomně..a pokud si neuvědomí tuto skutečnost..nenechá Tě jí pomoci....ale seš hodný...klobouk dolů...

Zaprděnec
20. 04. 2005
Dát tip
Hul


čedník: myslel jsem tebe

John_Ceder
20. 04. 2005
Dát tip
hm, asi by ti měl taky někdo šáhnout do gatí..

Cedr: to né, na to mám ještě čas. A když, tak by to muselo být z čisté lásky, ne kvůli tomu že je sjetá. Sobí_Hnusec: to je osobní útok, to si nezvykej.

John_Ceder
20. 04. 2005
Dát tip
vo to nejde..ale třeba by se ti hlavou honilo něco jinýho..

Cedr: No ono to trošku souvisí. Já se přiznám. Mě se Kačka (to je ta co to pro ni bylo napsáno) líbí a já bych chtěl s ní chodit. Ale když bere ty drogy, třeba by mně mohla dovést na zcestí.

John_Ceder
20. 04. 2005
Dát tip
takže to ani nezkusíš? a necháš ji ať tam dojde sama? proč se špinit.. zcestí? to jsou píčoviny..

Noe1
20. 04. 2005
Dát tip
:-) a diskuze pod dílem :-) :-) klub

Ano, přeťápl jsem to. Autor není magor. Magoři jsou tu jiní, a lepší. Omlouvám se. Prosím nežluj Lyrikovi.

Dobře, odouštím ti. Cením si toho, že jsi schopen přiznat chybu. To se tady málo vidí.

Cedr: ne nezkusím, dobře vím, že jsem slaboch a že bych drogám podlehl. Ai nepiji. Máš pravdu, jsou to pí ...... to dělat.

John_Ceder
20. 04. 2005
Dát tip
jo radši o tom piš, jak je někdo slabej..to je určitě lepší..bezva, co?

jo, měli by ji zařadit preventivně jako povinnou četbu:)

enehi
20. 04. 2005
Dát tip
ta první sloka ještě jde, ale pak už se mi to nelíbí, dál je to moc takové umělé

Cedr: ale ty mi vůbec nerozumíš, já se jí přece vůbec neposmívám, já ji chci jenom otevřít oči, jak to může dopadnout, to mně nemůžeš takhle podezřívat Noe1: děkuju Terezka: děkuju

Tak já tě zase příště urazím a omluím se, abys mi napsal tak hezký věci, jo?

Delahaye
20. 04. 2005
Dát tip
:-)))) Ty nebýt učedník, Ty už mistr ! A ty dokonalé rýmy - než se nadějí., jsou v naději. :-)) Tip - zcela zasloužený.

Zbora
20. 04. 2005
Dát tip
Snad si to poselství od Tebe vezme k sobě a nedojde na rozcestí. t.

Vika
20. 04. 2005
Dát tip
A to ponaučení na závěr, jak vyšity na ubrousku.

:–D ...serever & rýmy nadějí / naději, zatratí / za tratí... to je paráda!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru