Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nemilosrdná AUTOerotika

Výběr: Aymi
22. 04. 2005
27
4
5851

vypadá to jakože jo, ale nakonec přeci jen ne

 

Sotva jsem Tě na té ulici spatřila, hladina adrenalinu v mých žilách se zvedla jako lednové moře v okolí Cejlonu. Rozbušilo se mi srdce a zavibrovaly kolena. Taky krev zběsile tepala ve spáncích a přes oči mi najednou spadl rudočerný závoj.  Myslela jsem, že omdlím.

Vzrušením…

Zastavila jsem se a vnímala Tě celou svou bytostí.  Vypadal´s tajemně - pod závojem dešťových kapek jsi se celý duhově třpytil a to se mi líbilo.

 

Je fakt, že Tvůj zjev byl poněkud zvláštní…malej, trochu chlupatej… Tvoje tělo bylo fyziognomicky zajímavě nesouměrné…uši velký, no…a oči…? Ach, ty oči! Tlakem události vymrštěné do prostoru a ta otázka v nich se skvící…(hochu, hochu…ty jdeš na mě nějak hrr!)

 

A máš křivý nohy! Navíc koukám - si myslíš -  že je okouzlující ležet si jen tak na ulici jako nějakej houmles a koukat holkám pod jarní sukně?! Tímhle mě teda fakt neohromíš! Pche.

 

A vůbec! Co po mě ještě chceš?! Podívej se na sebe! Seš malej, divnej, chlupatej, hnusnej, celej takovej nějakej splasklej , bez duše a evidentně i bez názoru.

 

 

 

I když…(abych ti nekřivdila)…von žádnej potkan nevypadá zrovna nejlíp, když se po něm projede Felície…


4 názory

Antoncek
18. 08. 2013
Dát tip

Jak typické! Ženské mají vždycky pravdu, i kdyby měla téci krev, haha. Sami sebe o tom dokáží přesvědčit nejlíp....


parchant
14. 05. 2008
Dát tip
:D

výborné, nevím co dodat*

alina
05. 06. 2005
Dát tip
šišmarjájózef :o)..... to je depkaaaaa .................... Potkani jsou fajn myšáčci. Jeden mám občas chodí na návštěvu do kň. /tedy, na rameni své majitelky/ :o))

Beketamon
29. 05. 2005
Dát tip
Ještě aby neviděla rudě, když před sebou měla rozjetýho potkana:)

Omolitka
26. 05. 2005
Dát tip
Trochu děsivě zoofilní, ale jinak vtipné ;o)

WilliF
25. 05. 2005
Dát tip
Sranda !!! Libi ... tip

Bacil
16. 05. 2005
Dát tip
To je tedy síla :-)

Výborné :-))) Kéž by každý na světě potkal toho svého přejetého potkana:-)))

Eilil
15. 05. 2005
Dát tip
skvělééééé :o) hihi.. ten první ostavec se mi taky jenou stal.. fakticky.. sto upně popsala.. ale bolo to v tramvaji.. :o) takže žádnej déšť.. :o) hej ale to vyvrcholení... :o) skvěle.. :o)

REDH0T
12. 05. 2005
Dát tip
Moc dobrá věc... věru tak. Vtipná, inteligentní, s pointou jako hrom, s úvodní psychologicko - fyziognomickou sondičkou a závěrem, který je lahůdkou... Vyvážené, uvěřitelné, čtivé a hravé... Typ jak Brno :o)

no Redhote....já...já.....já nemám slov! :-) no já...já fakticky nemám slov!

REDH0T
12. 05. 2005
Dát tip
...chtěl jsem jenom říct - literatuře moc nerozumím, beru to pocitově :o) ...a nelhal jsem... :o)

co máš z toho, já taky ne! ;o) ještě jednou díky! :)

zana_zana
12. 05. 2005
Dát tip
výborné (t)

jé ...kuju :-)

DRAHT
12. 05. 2005
Dát tip
Moc hezké. Pobavil jsem se. TIP

děkuju, mám z toho radost - že to vyvolalo úsměv na tvé tváři! :-)

díky moc, myslím, že i tohle stačí :-)

Leclajr
03. 05. 2005
Dát tip
Docela dobré, závěr jsem nečekal a možná mě i zklamal, čekal sem něco jiného, tohle je trošku podbízivé.. originální? nevim, nevim, asi ano, jenže..

sis přečetl i tu diskuzi pod dílem, co? ;) no jo, je to trochu... vykalkulované...

Leclajr
03. 05. 2005
Dát tip
jo přečet ale to mě moc neovlivnilo.. ale co, hlavně že mě tvoje dílko pobavilo:)

von to byl taky jeho prvořadý úkol, hloubku v něm asi fakt moc nenajdeš :)

Fehu
03. 05. 2005
Dát tip
rad bych ti napsal neco vic, ale snad bude stacit, ze se me to libilo

Joshua_Cata
30. 04. 2005
Dát tip
:-) *

Carodej
29. 04. 2005
Dát tip
Teda fuj, když si vzpomenu na mé dvě milé potkanky doma v kleci:o)

jé! ty máš potkana? já taky! je to bezchlupý nunu. Krásnej...:-)

Carodej
29. 04. 2005
Dát tip
Mám:) dvě samičky:)

já zase samečka. Jeho "přívažek" je natolik zřejmý, že ač se úředně jmenuje Adolf, nikdo mu neřekne jinak než Kulkin ;-))

Carodej
29. 04. 2005
Dát tip
Macualy:o)

no jasně, je furt sám doma ;-))

morbidní je v tomhle světě vše. Vše! I příroda není milá "matka" - jak se říká, ale krvelačná nesoucitná mrcha. My lidé se to jen pokoušíme (!) zlehčovat vtipem... :-)

Taiko78
28. 04. 2005
Dát tip
humanofilní potkánek si očividně už neza.... tip :-)

Taiko78: ha ha, díky! ;-)

Honza_Princ
28. 04. 2005
Dát tip
Sám jsem si pokazil zážitek, tím, že jsem omylem zahlídl slovo potkan v pointě než jsem začal číst, takže za to, že ti nedám tip můžu vlastně já :))) lepší čerstvej potkan než sušenky pochybnýho data.

sakra Honzo, tys to ouplně zkazil čoveče! :-(((( a já přišla o típek! ;-)) tak holt příště až zas něco sesmolim - nedívej se na konec!!!!!! (já vím, že je super vědět jak je to dlouhý vlastně, ale...ALE!) :-) dneska jsem měla k obědu fidorku a vypadala celkem zachovale...:-) ale máš recht - potkan je holt potkan....:-)

StvN: koukám, že jsi se byl mrknout u všech mých děl - asi se mám na co těšit, co? :) No, takže...není to autoerotika, ale AUTOerotika, z názvu vyplývá souvislost s autem - což se posléze i dokáže. Erotika proto, že v dílku je popisovaný pocit, který by se k jakési "erotice" dal přirovnat - vzrušení. To, že vzrušení bylo záporné se ukáže až pak a že to není vůbec žádná erotika - taky. Nevím jak to přesně popsat, ale ten název se mi zdá příhodný. Navíc - co si budem povídat - přitáhne i víc lidí, než "Má příhoda s potkanem" atd. Ovšem reklamní tah to byl zcela neuvědomnělý. A vůbec!

StvN
27. 04. 2005
Dát tip
Popis na zacatku se mi zda pritazeny za vlasy. Je jasny, ze si nekteri lide mysli, ze se jeden a tentyz projev pocitu, jako treba poceni, projevi stejne bez ohledu na to, je-li impulz positivni nebo negativni, tak nejak je to asi mysleno. Mi to prijde tak trochu pro efekt cely, nazvem pocinaje.

StvN: ono to ale JE tak trochu psaný pro efekt - to nepopírám. Možná bych se měla ponořit do hlubin a vydolovat nějaký perly, ale když...když to nějak nejde, ale něco napsat chci, tak se holt ponořím níž, no a...A to že to někoho třeba pobavilo a zasmál se tomu, to je pro mě v tu ránu odměna veliká ať je dílko jakékoliv...

StvN
27. 04. 2005
Dát tip
Ale jo, pobavilo.

slonovina2
27. 04. 2005
Dát tip
joj...mocný závěr nevěry tip*

juj! díky slonovino2! :-)

Mnauprsk
27. 04. 2005
Dát tip
super, fakt originální*

Milly
27. 04. 2005
Dát tip
mě to přijde moc morbidní

...o tejto uchylke som netusil...

to není úchylka! vzrušení přece můžeš vnímat i jako negativní, ne...?

...a rozplasknuty potkan v tebe vyvolava take vzrusenie???... ...egal... ...podotykam ze som dal tip...a hrozne kecam...

díky za tip a klidně "kecej", jsem ráda za každý názor! :-) No, ten potkan mě docela zaujal. Byl čerstvě přejetej. Musela jsem na něj z nějakýho důvodu myslet, hlavou mi běžely různý představy a pak mě napadla tahle blbůstka...

...mne su potkany vyslovene nesympaticke zvierata...su take chore ze sa ani jest sa nedaju... ...ale predstavy o nich nie...

potkani jsou náhou pěkný zvířátka. .-) A jak jsou chytrý! Takže když vidím nějakého rozplesklého na ulici, je mi ho líto. Další zbytečně promarněnej život.... :)

StvN
26. 04. 2005
Dát tip
Na první pohled dobrej nápad, - jak souvisí erotika s obsahem díla?

Sedím u komplíku, hřeje mě u srdce a po tváři se rozlívá přiblblý úsměv....proč asi?! Díky vám!!!! :-) Aymi: MLASK! to je můj první výběr! A od tebe! .-)) Nugetka: mám radost, když udělám radost! :-)) Renas: téda... to jsi mě dostal...teď abych se začala snažit! ;-))

Narvah
24. 04. 2005
Dát tip
:)

Renas
24. 04. 2005
Dát tip
tak ty si tá modrá kočka teba budem čítať

inlajn
22. 04. 2005
Dát tip
oo))))))))))))ano.

díkec inlajn :-)

gab_1
22. 04. 2005
Dát tip
:-)))) super!! t*

jééé ;-) díky!

aikon
22. 04. 2005
Dát tip
najskor to vypadalo, ze opisujes mna....ale ten zaver.... mno proste skvele 8))) *

já neopisuju. Nikdy a nikoho! díkec moc a měj hezký den! :-)

jo OPISUJEš nejspíš znamená po slovensky POPISUJEŠ po česky...ahá :-) né - věř mi, určitě to s tebou není tak hrozný jako s tím potkánem ;-))))

aikon
22. 04. 2005
Dát tip
ach ta jazykova bariera.. 8) ..k zbytku sa vyjadrovat nebudem 8)))

scarbo
22. 04. 2005
Dát tip
vtipný, TIP

obluda
22. 04. 2005
Dát tip
aj ja som sa pobavil :)) *

Aymi
22. 04. 2005
Dát tip
doprdele .))) MLASK !!! T+V

Sarrah
22. 04. 2005
Dát tip
:o)))))))))))))) T....

Nugetka
22. 04. 2005
Dát tip
:-D to mě fakt pobavilo, super!!! *t (Díky, zvedlas mi náladu:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru