Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozloučení pro nikoho

23. 04. 2005
5
0
1888
Autor
Džejn_holka

Pro H.H

Rozloučení pro nikoho

 

Mávám. Rukou marně pokouším se

nedat najevo smutek zakoušený v srdci.

Sbohem.

 

Stojím. Jako strom na nádraží trčím do nebe.

Do nebe obracím svou tvář.

Nemusím nic vidět, když nedívám se na tebe.

Nevidím slunce zář.

Sbohem.

 

Vidím, jak se mraky hrnou, aby pomohly mi zakrýt slzy,

Co tvou vinou opustily mojí duši.

Sbohem má lásko.

Má nenaplněná lásko.

Sbohem…

 


Trick
05. 05. 2005
Dát tip
Ty, inlajne, neser........ fakt...čet sem ty tvý ,,dílka" anemáš co kecat... Krásná ani omylemA? no dobře ale milá ....pro džejn...

Trick
05. 05. 2005
Dát tip
Ty, inlajne, neser........ fakt...čet sem ty tvý ,,dílka" anemáš co kecat... Krásná ani omylemA? no dobře ale milá ....pro džejn...

inlajn
05. 05. 2005
Dát tip
V Brně. (pro Tricka)--------

Tominka
25. 04. 2005
Dát tip
A nebo se založí charita pro zklamané láskou. Tohle ale má můj T.

Pro inlajna-našel by se klidně další, ale to radši nebudu uveřejňovat. Dnešní společnost neni zvyklá na takový šoky. Melouny plavou po vltavě, dokud je nepotopíš, ty černá ruko...umazaná od bláta......Ps-dík amélijko...

Silvita
24. 04. 2005
Dát tip
Implicite: já taky píšu vo smutku, ne? ? :-) a tos mi ještě nikdy nenapsal :-) a holka, jako ...... mi to připomíná mou tvorbu, taky se furt rejpu v tý zkurvený lásce, kterou mi servíruje můj milej, a furt se s ním rozcházím a zase scházím, tak je to o pěkným hnusu... jinak tip, jak tři Brna ( + ani nemáš ponětí - přečti si to ..)

Amélie_01
23. 04. 2005
Dát tip
H.H. ti asi ublížil, jak je vidět, nebo si ho hodně milovala. Obojí je dost blbý. Jinak tohle je krásný...

Amélie_01
23. 04. 2005
Dát tip
jo, pokračuj, dalo by se tam toho eště spousta napsat

inlajn
23. 04. 2005
Dát tip
smutná ano, krásná ani omylem....horší výňatek z červený knihovny by se nenašel?

Implicite
23. 04. 2005
Dát tip
no .. dalsí ze stovky smutných lásek???? ...zalozte si klub s rocním clenstvím 10 Kc, které budete dávat na charitu (takový prisun penez jeste nezazila)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru