Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cesta

23. 04. 2005
0
0
1031
Autor
aralk

Voda hučí v potůčku,
les šumí a my dva jsme sami...
Nikdo neví co bude, ani co se stane!?
Oba dva však víme,
víme co se děje v nás,
vnás dvou...
Víme že to bude těžké,
těžké jít každý svou cestou,
cestou, kteránás rozděluje,
rozděluje a nikdy,
už nikdy nás nevrátí k sobě....

inlajn
23. 04. 2005
Dát tip
jo, jen dál, jen dál.....třeba se zase potkáte, ale jen nezakrnět! Díky za hezký zážitek...tak poránku.....

probe
23. 04. 2005
Dát tip
Mi to přijde jako takové prosté konstatování, ale na Tvůj věk to není zlé, nenech se otrávit a piš, piš. :-)

probe
23. 04. 2005
Dát tip
vnás a kteránás- Ti chybí mezery mezi slovy, máš to i v jiných dílech, raději si to oprav, trochu to ruší. A raději nepublikuj více děl ve stejný děl, nedostane se jim tak tolik pozornosti. Hezký weekend přeji :-).

inlajn
23. 04. 2005
Dát tip
nedělej mi tu nepořádky, osvětáři! Učitel Zorro...to:probe.

probe
23. 04. 2005
Dát tip
Jo, jo, za to se omlouvám ARALKce i Inlajnovi, to mělo být odesláno soukromě, zase jsem nezatrhl ten čudlík, jsem nanejvýš nepozorným. So sorry :-)

inlajn
23. 04. 2005
Dát tip
no dobrá, dobrá, pro tentokrát obejdeme se bez psychického týrání....

Lyryk
23. 04. 2005
Dát tip
reflexivní idylka nepůsobí příliš moderně, očekávané myšlenky, očekávané obrazy

probe
23. 04. 2005
Dát tip
Souhlasím, ale v tom věku tak asi psali všichni :-). (Mimo mne, kdož nemá pozemské city).

inlajn
23. 04. 2005
Dát tip
nezlob.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru