Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zas Ti píšem

06. 12. 2000
3
0
918
Autor
vánok

Zas Ti píšem Človek - neviem kde si či sa tiež vyschnutými studňami celé noci miluješ s márnym postrádaním a nevieš skončiť ako NIKTO Kašli na to a príď Minule som Ťa stretol keď mal kamoš záchvat držal som mu ruku ako to posledné v anjelskom dychu (podstaty) Tak nahého Ťa chcem stretnúť musíme sa raz porozprávať - Navždy...
Ribi
04. 04. 2002
Dát tip
šiel som námestím---puška v ruke---myslím---priblížim sa k ľudom----plní lásky---náboje povedia---omalleybar---tak sedím---čo budeš piť (mlieko nedostať)---zmýlili som si lokál--- o tri stopy --- vravia mi

Arri
02. 02. 2001
Dát tip
Pěkný...krevni skupina, ktera tu chybi...

Bodlak
09. 12. 2000
Dát tip
Já to nejak nerozmotala, pusobi to trochu zmatene..( Ale nevim, jen mozna jsem naklonena jinak usporadane poezii, i kdyz taky davam prednost cistote a svezesti pred tezkymi vyumelkovanymi slovy "nejmoudrejsich"..) Ovsem zase na druhe strane, nektere novotvary, vznikle treba prave tady na Pismakovi jsou genialni a skvele... No tak priste, vanku..))Urcite jsem tam ale objevila chut zamyslet se a podelit se o sve pocity.

Miroslawek
08. 12. 2000
Dát tip
Svým způsobem je to velmi krásné a čisté, avšak možná nechtěná, možná jen mnou spatřená či tušená snaha o moudrost, činí toto dílko pro mé srdce nestravitelným. Ale jsem rád, že jsem se nechal upoutat, něco netušeného v Tobě jistě je.

zámek
07. 12. 2000
Dát tip
viz clovrdik .. velmi prostě a krásně .. tip

Bix
07. 12. 2000
Dát tip
anjelský dych spôsobil, že sa mne ten môj dych stráca...nechala som sa navnadiť Silvinkou a vidím, že som dobre urobila...prajem veľa šťastia v tvorbe a dúfam, že Ťa tu na písmakovi budeme často vídať, :o) milovať sa s márnym postrádaním...to je pre moje uši...navždy sa porozprávať...

clovrdik
06. 12. 2000
Dát tip
velmi působivé, bez zbytečných křečovitých přirovnání, TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru