Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vedel si...

06. 12. 2000
1
0
1313
Autor
vánok

Vedel si že sny začínajú ránom a lásky často v posteli že vtáci umierajňu aj počas letu a peniaze zarobené z hladu privolávajú besnotu Vedel si že smrť nás zbližuje a Slnko nie je len jedno že Boh je ešte dieťa Iné rozprávky nám treba... Snívaj! Snívaj kým Ťa niekto miluje vieš svet je dospelý a dospelí už zlé veci nerobí vidíš to svetlo v diaľke? - to je človek - ktorého každý potrebuje.
Ribi
04. 04. 2002
Dát tip
človek sa mýli---ináč by nebol---alebo bol---ale nie ako človek (preto) a vždy sa narodí (ale ŽIJE!!) to som si istý

Naso
06. 03. 2001
Dát tip
Vánoček, keď ja najradšej tvoje krátke-dlhé veci...

Bodlak
09. 12. 2000
Dát tip
Stejne jako u te predchozi, je tam myslenka, custota... ale nejak se vzdycky pak ztratim, postradam gradaci a nejake vyvrcholeni...ale jednoduchost a primost volenych slov ocenuji..)

Miroslawek
08. 12. 2000
Dát tip
Ech, první sloka je skutečně to ono kouzlo, myšlenka, moudrost a cit, ovšem přechodem k doplňkově vysvětlovacím přednášce jsi dosáhla toho, že ona správná světélka na konci tunelu už svítí někomu jinému než mně. P.S. Sakra, proč se už zase cítím jako pan Yudal z filmu Lepší už to nebude?

Bix
07. 12. 2000
Dát tip
vtáci umierajú počas letu...máš tiňu nádherné množstvo myšlienok, ktoré sa mi páčia...za ne TIP

Demon1
06. 12. 2000
Dát tip
Pěkné.

clovrdik
06. 12. 2000
Dát tip
první sloka má tu správnou syrovou jednoduchost, tak se mi to líbí, dík.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru