Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tajemné Žblo

24. 04. 2005
2
0
1163

Toto je tajemný příběh, jež nemá obdoby, nevím co bych zde napsal a tak vám přeji příjemné čtení a prosím vás, sdělte mi svůj názor předem díky

Za dávných dob, kdy tajemné oko hledělo vztříc osudu z nenávratna a kdy sedmero
dubů plakalo nad zpálenou peřinou, existoval tajemný kult smrdutých ponožek.V této době existovali ještě tajemní, jež každého devátého úplňku pojedli pařez, jež po dalších třináct dní oplakávali.Znenadávna přiběhl stařec na hřbitov, avšak bylo již pozdě, hrob mlčel.Zničeho nic se na nebi oběvili démoni prastarého ohně thoghka-erzghzmagh-khul.Popravdě tento oheň již dávno vyhořel, takže to byly pouze létající bezdomovci, avšak s mocí silnější než v samém pekle.pohleděly na starce a temným hlasem zvolaly "Timíííííí".Děd se vyděsil a zemřel, hrob se rozesmál.Po krátké době přiběhlo stádo hadů a po tisíc let starého muže oplakávali.Za tisíc let se z hory Umax-Khez ozvalo tajemným hlasem"Jeden sysel vládne všem, jeden jim všem káže, jeden všechny přivede,do hoven je sváže".Pak najednou bylo ticho, ticho že lidské ucho slyšelo dupat žížaly....zničeho nic se z hlubin země vynořila řiť....mlčela..a pak to přišlo, explozivní průjem, svět byl zaplaven.Po mnoha dnech se oběvilo nejsvětější oko, pohledělo na humus a z výšin nebeských se ozvalo svaté "FUJ", n8hle oko zazářilo a vše nechutné zmizelo.Země byla zase krásná.Oko náhle pohledělo na muže v povzdálí a moudrým hlasem pravilo "Ty budeš svatý pastýř, jež přinese lidstvu pravou víru v boha...", muž odvětil "Vůůůůbeeeec", ale jak to řekl najednou pod ním zmizela zem a on spadl do hluboké proasti.Při dopadu si zlomil na třináctkrát hlavu. Z nebe se ozvalo svaté "Hýhýhýhý" a svaté oko zmizelo. Mezitím muž z temnými úmysly přišel do pětirozměrného blázince, aby zde postavil armádu a dobil vesmír.Po mnoha letech se mu to konečně podařilo, byl velmi hrdý.Ve svých dvaadevadesáti letech měl obrovskou armádu.Vyrazil z armádou na pochod, měl v úmyslu dobít hlavní město Meridius-khex, kde byl velký lord Sarafanus, ze svojí armádou pekelných syslů, a měl zde prastarou zbraň, Kulové Lobogo, artefakt ze samotného pekla.Když byla šílená armáda skoro u Meridius-khexu napadl je zplašený medvěd, starý muž dostal srdeční záchvat, ale to až potom co jej dostala polovina armády, druhá polovina armády se vesele rozutekla do světa kde pomřeli hlady a šílenstvím...hrozba byla zažehnána.Démoni tančily okolo pekelné brány s nevědomostí že v pekle chitily fylcky, jeden z nich si to však uvědomil a.....zemřel žalem, druhého udupalo stádo divokých žížal.Ostatní dále tančily.Z ničehonic přijel nákladní vůz, z něhož vystoupily dva muži, démonů se nelekaje, uzavřeli bránu, naložili ji na vůz a odjeli, se slovy "Ďábel nezaplatil nájem".Démoni byly smutní, jelikož nemohli do pekla, tak si pronajali 1+1 v panelovém domě na Černém Mostě, ještě ten den je vykradli romové a zbili skinheadi.To celé sledoval tajemný mudrc přes oko moci a odvětil "Buhehehe".
In nomine dei nostri satanas luciferi excelsi


Až toho udělám víc, tak to skusim poslat do redakce Levelu a pak se uvidí, ale jsem rád že se to líbí a udělám toho víc...díky

"Ano, ano, tak bylo, je a bude!!!", pravil mudrc a zemřel hlady... :-)

Právě to je účel takovýhleho typu povídek....na oddech...pro pobavení....., ale nevim jestli by to třeba v tokovim Levelu nebo ve Score chtěly.....ale kdo ví, jen tajemný mošt z řádu posvátných nápojů ví své o temnotě duše a o záři prastaré houby......:-)

Marty73
28. 04. 2005
Dát tip
Splnilo účel, docela sranda.

StvN
28. 04. 2005
Dát tip
Můžeš to zkusit.

No tak tohle je přesně jeden z výplodů mého chorého mozku, jinak řečeno, psaním takových příběhů se odreagovávám s reality, jinak pěknej obrázek..... Líbilo se ti to, pokud ne, tak v čem je to špatný, jinak dík za názor a již zmňovaný obrázek :-)

StvN
27. 04. 2005
Dát tip
Docela se mi líbí, ale jenom na oddych tady na písmáku nebo někam do časáku o hrách.

StvN
26. 04. 2005
Dát tip
Kam ty na to chodíš?
Legrace.

To GANJAIf:Pokud se ti to libilo tak toho muzu vyprodukovat vic a diky za nazor bye

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru