Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smrtelná hra

10. 12. 2000
0
0
1291
Autor
Erik_Piper

Z roku 1997. Ze života, avšak In the end I got the girl.

Nemysli na to, jak tě odmítla Nemysli na to její odmítnutí Nemysli, a odmítni ji Nemysli, odmítni Nemysli Ne
Vio
18. 12. 2000
Dát tip
Albi, dík, zase jsem o něco chytřejší ;-) Eriku, ano ;-)

Miroslawek
18. 12. 2000
Dát tip
Nezvracej ;o)))

Erik_Piper
16. 12. 2000
Dát tip
Vio: hmmm... dumám... v básničce mi jde o jakýsi popis toho scvrknutí se do sebe (a v nejhorším případě, až do nicoty) co provazuje odmítnutí... proto bych nerád používal "vzrušený" vykřičník ke konci... co takhle: Nemysli na to, že tě odmítla! Nemysli na její odmítnutí Nemysli... a odmítni ji Nemysli, Odmítni Nemysli... Ne Napadá mi víc variant, každopádně myšlenka je, žé "bojová" řádky by měli být blíž k začátku, a ke konci je právě to "zkolabování" (které naštěstí je jen málokdy úplné). Co tomu říkáš?

JiKo
13. 12. 2000
Dát tip
EP: to nic to je prostě můj soukromý odpor ps: právě k tomu prologu :-)

Vio
13. 12. 2000
Dát tip
Ano, ten pocit...!!! Dovolil bych si malinkaté úpravy: Nemysli na to, že tě odmítla Nemysli na její odmítnutí Nemysli... a odmítni ji Nemysli! Odmítni! Nemysli! Ne... Tak to cítím... P.S. Trošku mě zmátl Tvůj prolog, protože jsem si myslel, že se píše AT THE END, ale ty jsi američan ;-)))

Albireo
13. 12. 2000
Dát tip
Vio: Jestli se nemýlím, tak "at the end" znamená "na konci" a "in the end" je "konečně".

Erik_Piper
12. 12. 2000
Dát tip
nechci psát nečesky a obzvláště ne příliš čanglicky, ale potřebuji vědět v čem je to anglický... viz upoutávku

Cavalera
10. 12. 2000
Dát tip
Připadá mi to tak nějak prázdný ...

Erik_Piper
10. 12. 2000
Dát tip
...prázdný jako člověk v milostné krizi.

Albireo
10. 12. 2000
Dát tip
Eriku, tohle je krásné a moc to odpovídá tomu, jak se právě teď cítím.

JiKo
10. 12. 2000
Dát tip
... zase angličtina ...

hmmm

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru