Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDokud se mi budeš plést do života
07. 12. 2000
7
0
4015
Autor
Laďa
Dokud tě mám,
budu tě ničit,
trhat
a řvát.
Stáhnu tě z kůže,
převleču srdce
dokud tě mám
budu se štvát
a hnát,
přát si stále víc,
vystoupit nejvýš...
...až za tebou.
Musím se zapřít,
přejít stejnou řeku.
Musím tě dostihnout,
donutit zpomalit,
zastavit.
Dokud tě mám, nepřestanu se s tebou bít.....
.....být, b ý t, b ý t............................................
metane zrovna od tebe bych čekala nějakou větší kritiku. :-) Ale i tohle beru. Kdy bude další, to nevim. Ale já stejně napíšu něco úplně odlišnýho. Ostatně na čtení tu toho mam dost.
mě se líbí obzvlášť spojení "přejít stejnou řeku"
(ale co by na to řekl Herakleitos... :-) )
teda Laďo...ty žádné paprsky nepotřebuješ:-))
sama jsi inspirací
titip
pampelin :-)
Merle Optimismus je opium lidsta a... teď nevim co...smrdí blbostí. :-)
Dědku, to si piš, že za to stojí.
Snad nejsem takovej blázen, když si ho chci udržet. :-)
Laděnko, jak to, že tak dobře vidíš moje pocity? TIP - dneska se snad utipuji.
Odhodlání, boj, síla, láska... nezoufej, nepřestávej, bojuj, pokud ten boj nepokládáš za ztracený! A já vím, že ne...
Sugestivní...
TIPík
No, víš s obsahem se zrovna moc neztotožňuji, ale určitým způsobem to na mě zapůsobilo, zvláště druhá sloka
Adelan já se s obsahem taky neztotožňuju úplně, jen do té míry, že ho prostě nepustim. :-))
Sadistko !!! :-)))
Báseň dobrá!
Obsah se dá vyložit v kladném i záporném smyslu, líbí