Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

co vidíš?

27. 04. 2005
0
0
962
Autor
boriii

Vidíš jak vypadám,

vidíš jak povídám,

vidíš co nosím,

vidíš jak prosím,

vidíš mé chování,

vidíš mé volání,

vidíš mé vlasy,

znáš moje hlasy.

 

Na tebe se směji,

tvář raději skryji.

Ty nevíš kdo jsem,

byl jsi podveden.

 

                          Člověče!


Silvita
28. 04. 2005
Dát tip
slabota.

Noe1
27. 04. 2005
Dát tip
Tahle se mi z tvých dnešních děl líbí nejvíc.

Nicollette
27. 04. 2005
Dát tip
já bych si do toho zase zakombinovala ten zen, ale nevim, jestli i ty si to měl v úmyslu :o)

rybka
27. 04. 2005
Dát tip
no, spis takova blbustka...a ten konec mi tam taky nesedi...secteno a podtrzeno-fakt nic moc

boriii
27. 04. 2005
Dát tip
jaký zen???

Sanelma
27. 04. 2005
Dát tip
hehe. takové jednoduché, aspoň žádná deprese.

a2a2a
27. 04. 2005
Dát tip
tak vidíš, vrátím ti tvou návštěvu. Básnička je dost zatím neumělá. Vázaný verš, který jsi zvolil, je násilný, znamená to, že mu podřizuješ obsah a ne naopak. Např. namísto - znáš ,ůj hlas píšeš hlasy, protože by se to jinak nerýmovalo. Druhá sloka, první řádky, tam se to nerýmuje vůbec a nápadně to skřípe. Co musím pochválit, je myšlenka, je pozitivní, kritická, chceš psát o něčem a to je v pořádku. Pokus se psát volným veršem, umožní ti volnější vyjadřování, ale musíš dbát na to, aby to ělo rytmus, když to čteš, aby to někde neztrácelo dynamiku. Je dobře, že se pokoušíš psát a mou kritiku neber ve zlém, naopak, mou snahou bylo oplatit trochu jinak, takže držím palce a nenech se odradit.

inlajn
27. 04. 2005
Dát tip
a ne poprvý.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru