Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mám Ťa celkom rada..

28. 04. 2005
1
0
891
Autor
rien

Mám Ťa celkom rada.

Keď si to prečítaš, pousmeješ sa nad tým, lebo vieš, že som Ti to sama od seba nikdy nepovedala.

Len keď si sa pýtal.

Vlastne, my máme celkovo role vo vzťahu vymenené. Ty mi vyznávaš lásku, píšeš mi, ako Ti chýbam, skladáš najrôznejšie poklony. Ja sa usmejem, nepoviem nič, alebo :,,Aj ja Teba."

 

No teraz som zmätená.

 

Zo seba, nie z Teba. Je mi s Tebou dobre. Nevidíme sa síce často, kvôli Tvojej práci, ale myslím, že minimálne mne to prospieva. Aspoň ma nikdy nevidíš nahnevanú a nemáš čas liezť mi na nervy.  V dobrom slova zmysle, nikomu neprospieva byť stále spolu. Ale o inom som chcela.

...Vieš, mám Ťa celkom rada. Je mi s Tebou dobre...ale

Ale neviem prečo. Prečo som vlastne s Tebou.

 Áno, ja viem, teraz by si povedal, že je to moja vina, lebo som Ti nedala inú možnosť. Že si ma nemohol dostať z hlavy. A ja som to ani nechcela. Páčilo sa mi, ako mi dvoríš, lichotíš, vlastne ..všetko sa mi páčilo. Mala som pocit, že si pre mňa ako stvorený. Navzájom sme si vyhovovali a mne začalo byť dobre. .... Ani o tom nevieš, vôbec netušíš, vlastne ani ja som si to dlho neuvedomovala, ako s Tvojím príchodom odišli depresie. Odišli pomaly a ....natrvalo?

Bojím sa, že nie. To je dôvod prečo sa sama seba pýtam : Prečo? Prečo som s Tebou?!

Je to láska? Príliš silné slovo pre mňa. Tak čo je to potom?

Asi by si nevedel, ani ja neviem. Neviem.

Neviem, či nie si pre mňa len...len niekto. Niekto, nahraditeľný hocikým. Niekto, na ktorého miesto môže prísť ďalší bez bezosných nocí a vyplakaných sĺz. Možno to znie kruto. Možno.

Ja neviem, neviem, či nie si pre mňa len ľudské teplo. Neviem, či nie si pre mňa len terapia, liek na depresiu.

Neviem, naozaj. Keby som vedela...nečítal by si tento list.

 

Prepáč. Naozaj to neviem a nechcem už zostávať. Nechcem Ti ublížiť ešte viac. Ublížila som Ti. Práve teraz. Prepáč.

Nie som nesebecký človek. Nenahováram si, že to robím pre Teba. Neviem.

Ale viem, že čím sme dlhšie spolu, tým väčšie plány do budúcnosti nám robíš.

Chcem odísť skôr ako bude neskoro.

Prepáč.

 

 

Tvoja R. 


...cervena...

rien
28. 04. 2005
Dát tip
co cervena?

...kniznica...

rien
28. 04. 2005
Dát tip
myslis? hmmm, pockam na dalsie kritiky...

Amanda
28. 04. 2005
Dát tip
Huh, huste ale mne duverne zname... mohla bych pokracovat ve tvem pribehu :-)) Obdivuji tvou odvahu a prirozenost s jakou je to psane...

rien
28. 04. 2005
Dát tip
dakujem, :) po tej prvej kritike o cervenej knihovni som bola trochu zmatena ake by bolo tvoje pokracovanie?

obluda
28. 04. 2005
Dát tip
pohode, ja by som si nasiel druheho aby som zistil, ako to je s tym prvym.. a chvilu to tahal s oboma, hm?

Bonygirl
28. 04. 2005
Dát tip
to jasne ako facka..nie je ten pravý a nestoji za to aby si s nim este zabijala cas... poznam take situacie a preto vzdy Chcem odísť skôr ako bude neskoro :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru