Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Balada o nebezpečí vášnivého sexu

07. 12. 2000
8
0
3155
Autor
Kvetina

Aneb jak je nebezpečné polevit v ostražitosti

Už pár let jsem šťastně vdána, klidný život, žádné dráma, spolehlivý je můj druh, hodný, žádný dobrodruh. Manžela mám vcelku ráda, jenže on prý stále strádá. Přestože jsme vzorný pár prý mi chybí v sexu žár. Chce mne slyšet slastí vzdychat, Křičet, sténat, těžce dýchat, Pořád mne svým přáním prudí, jenže sex s ním mne už nudí. Nu což, jako milující žena pokusím se trochu sténat. Manžel usmívá se. Tuší, že dnes v noci ho chci vzrušit. Jen co začly naše hrátky vzdych jsem vypotila sladký. Nasadila správný tón, začla funět jako slon. Manžel slastně oči mhouří, snaží se až se z něj kouří. Vzdychám. Už mi to jde samo. „Dělej mi to, Jardo! Ano!“ „Ano! Tohle je to pravé! Ještě trochu, Jaroslave!“ Jenže – manžel přestal? Malér! Vždyť on se jmenuje Karel!
J
17. 12. 2000
Dát tip
Maty, proč?

Anonym
17. 12. 2000
Dát tip
Tohleto může být nekonečná debata. Ale já si myslím, že jde hlavně o komunikaci. Jak všeobecně, tak i v sexu. Umět spolu mluvit, bavit se a smát se. Moje zkušenost je taková, že i po několika letech můžu mít vášnivý sex. Jde o to, aby se snažili oba dva. Když na tom mají zájem, jde to. Pochopení a komunikace.

Anonym
17. 12. 2000
Dát tip
Nevím, proč se mi tam neobjevilo jméno.Ten anonym jsem já - ERICA!

Kvetina
17. 12. 2000
Dát tip
Jde ovšem hlavně o TO... (ne o tamTO, tamTO je dobré tak na toto)

Kvetina
16. 12. 2000
Dát tip
Já jsem slovem "TO" samozřejmě nemyslel TO, To by mne nikdy ani nenapadlo, na TO bych si netroufl. Takže chápete, že pokud TO nebylo TO, pak TO muselo být něco jiného.

JiKo
16. 12. 2000
Dát tip
třeba tamTO ? :-))))

maty
16. 12. 2000
Dát tip
Hezky se bavíte,já z letité zkušenosti musím podpořit muže,že to mají těžší v lásce a milování,než ženy.

Merle
15. 12. 2000
Dát tip
co "to" sakra znamená? :-))))))

Laďa
15. 12. 2000
Dát tip
Takže: Vdaná nejsem, ale teď už by se to poznalo jen podle občanky. :-) A snazší to máte v něčem. Myslím, že chlap má chuť častějc. Asi neni tak nemožnej, aby i u "toho" přemejšlel. Třeba, že neni umytý nádobí a tak. To bude asi tim, že chlapi nádobí nemejou. :-) Snazší to máte proto, že se snáze navnadíte, takže se asi nestane moc často, že by žena chtěla a muž ne. Aspoň u nás se to nestává. :-) Jinak Květík samozřejmě má pravdu, že i takový ženský jsou. Ale já zásadně v tomhle říkám ne, když myslím ne. A tím "to" myslím samozřejmě hru v pexeso. Brácha v "tom" vždycky vyhrál. Takže doufám, že jste to všichni správně pochopili.

Laďa
14. 12. 2000
Dát tip
No zasmála jsem se víc té diskuzi nežli dílku (trochu neoriginálnímu). :-))))))))))))))) Koukám, že to tu brzy bude spolek svobodných pánů. Ale já myslim, že ne každou ženušku bolí pořád hlava. :-) Jinak si ovšem uvědomte, že vy hoši to máte i v týhle obasti mnohem snazší.

Cavalera
14. 12. 2000
Dát tip
Laďo, jak snažší:???? Jo a Ty jsi vdaná?:-))

JiKo
14. 12. 2000
Dát tip
Cavalera předem říkám, že já nejsem ženská ps: já myslel kdy to praskne, ale doufal sem že říkáš TA jako květina:-))

Cavalera
14. 12. 2000
Dát tip
Jiko, Tebe si fakt nespletu:-)))

Kvetina
14. 12. 2000
Dát tip
Laďo, proč bychom to měli mít snazší? Vždyť se od nás neustále vyžaduje aktivita, která je ovšem často odmítána a to ne vždy s díky. Pomalu ybchom měli telepatické schopnosti, abychom dokázali odhadnout, kdy Ne znamená Ne, kdy Ano, kdy Nevím a kdy to neznamená nic. Kdepak. Podle mne to mají jednodušší ženy. I když jednodušší neznamená jednoduché.

Mahoney
14. 12. 2000
Dát tip
Laďa: co je myšleno zájmenem "to" ve větě "máte to snazší"? Kvetina: co je myšleno zájmenem "to" ve větě "máte to snazší"? :-))))))))))))))))

JiKo
14. 12. 2000
Dát tip
Mahoney a co myslíš ty že znamenalo zájmeno "to" ve větě "máte to snazší"? :-))))))))

Merle
13. 12. 2000
Dát tip
Cavalery: on je Květina jaksi buk jak kluk... stačí si na něj kliknout :-D

Cavalera
13. 12. 2000
Dát tip
Ty wole, Ty jsi kluk? .. áááááááááááááááá pryč z těch vlasůůů brrrrrrrrrrrrrrrrr :-))))

Kvetina
13. 12. 2000
Dát tip
Merle, ty zrádče, zkazíš mi každou radost!!! Aby ti jen schlíple visel, práskačí práskající!!!

Merle
13. 12. 2000
Dát tip
květína: soury, ale mě bylo Kavalery fakt moc líto... :-)))))) Jestli jsem ti zkazil nadějnej vztah, pak se moc omlouvám :-)))

Cavalera
13. 12. 2000
Dát tip
Merlíčku díííííkyyyyy:-))))

Kvetina
12. 12. 2000
Dát tip
No, ono to asi nebude tak hrozné. A ruku na srdce, pánové, jste si tak jistí, že konzumní přístup k sexu není pro toho druhého po čase poněkud nudný?

Cavalera
12. 12. 2000
Dát tip
Květinko, Tvůj nový rozměr vložený do debaty je jistě přínosný, však poněkud odbočující od podstaty ... ... za bůra v konzumu, vojedu Marunu ... myslím, že o tom tu řeč není:-))))))

Kvetina
12. 12. 2000
Dát tip
Pokud pod pojeme konzumní sex myslím i metodu "jsem utahaný z práce, tak se jen trochu najím, pak trochu bezproblémového sexu a jde se spát", pak o tom tady řeč snad je? Nebo jaké problémy že to mají ti tví ženatí kamarádi?

Cavalera
12. 12. 2000
Dát tip
Květinko, ale o tom tu vůbec nebyla řeč .. ale když už jsi to nakousla, tak samozřejmě tohle asi také není nic příjemného a také to bohužel patří k řadě manželství .. ale je to opět trochu složitější a mě se vůbec nechce o tom debatit, protože když si představím, které všechny okolnosti, důvody a případy měl popsat, tak se mi strachy třesou ruce, no a k tomu vědomí, že stejně dostanu koštětem po hlavě ... ne ne ne .. do tohodle už nejdu :-))) ... možná, za chvilku ... za deset minut? .. tak jo:-))) ... třeba někdy jindy, zas nad nějakou básničkou, kterou napíše naopak chlap .. že bych něco zkusil? Ale ne Jiko mi řek, že mám zlámat tužku a přestat psát básně:-(())) .. nechám to na Tobě .... ju, ale už se těším, jak si spolu ve vášnivé diskuzi vjedeme do vlasů:-)) ... jen tak mimochodem, jaký používáš šampon? .-))) .. no já jen abych věděl s jakou vervou Ti do nich mám vjet:-))))) Něco, možná andílek strážný, mi našeptává, že už zase moc kecám .. a prý ještě blbě ... no věřila by jsi tomu? :-)))) No dobře, tak já končím a těším se, čauky:-))

Merle
11. 12. 2000
Dát tip
dobré je to... :-))

Vojtek
11. 12. 2000
Dát tip
OuKej... _Supr dávám tip.. *

Je to přesně v duchu druhé Věčné pravdy: Co je noční můrou žen? Mít sex s vlastním manželem!

Mahoney
10. 12. 2000
Dát tip
vtípek je dobrý, se slušivým rytmickým příčeskem by to bylo na tip all: když to chcete brát vážně, tak nemá smysl, aby nadávali muži na ženy a naopak, ale má smysl neustále zkoušet druhého pochopit - obvykle jsou chyby na obou stranách (u mužů v tom, že bývají nesnesitelní, a ženy jim neumí upřímně sdělit, v čem konkrétně jsou nesnesitelní, zato umí ječet o spoustě nesmyslů :-))

JiKo
10. 12. 2000
Dát tip
Mahoney: taky životní zkušenosti :-)))

Mahoney
10. 12. 2000
Dát tip
JiKo: životní zkušenosti říkaj, že existují šťastná manželství... momentíček, když se na chvíli zamyslim, tak si určitě na někoho vzpomenu :-)) (aneb máš pravdu - aby to zas nevyznělo nějak jinak, nicméně trvám na tom, že příliš často chybí snaha o pochopení, o komunikaci... a třeba i pomoci ženě s domácností, přeci jen je dobré si uvědomit, že domácnost je zaměstnání minimálně na jeden a půl úvazku, a dle klasického schématu zbývá téměř celá (ne-li úplně celá) na ženě, obvykle po návratu z normální práce... myslím že se pak není co divit večerní únavě a bolesti hlavy)

JiKo
09. 12. 2000
Dát tip
Cava takže životní zkušenosti ... :-)))

Cavalera
09. 12. 2000
Dát tip
Jiko: životní zkušenost jistě, ovšem naštěstí né moje, neb nejsem a ani jsem nebyl ženat, bohužel pár mých známých se uchýlilo k tomuto institutu v domnění lepších zítřků, však opak byl pravdou ..

JiKo
09. 12. 2000
Dát tip
Cavalera: institut manželství je holt o něčem jiném než si většina lidí dnes myslí...škoda že to poznaj tak pozdě

Albireo
08. 12. 2000
Dát tip
Tip! Kytičko, nejsi náhodou jiné vtělení Yfči?

zevl
08. 12. 2000
Dát tip
Cavalera má ode mne imaginárního TIPa. Rýmovačka hezká, prostá, vtipná.:-)Měl by si to přečíst.(manžel)

Katerina
08. 12. 2000
Dát tip
Ach jo...

Cavalera
08. 12. 2000
Dát tip
Souhlas se zevlem, měl by si to přečíst manžel a nejen on, ale všichni manželé a jejich ženušky, které by se nad sebou ještě mohli trochu zamyslet a přestat dělat, že je bolí hlava a druhej den pak vykládat, jak je starej impotentní .. opět jen dodám ... uff, ještě že nejsem ženatej ..

clovrdik
07. 12. 2000
Dát tip
:-)))))))))))))) dobrej fór :-))

maty
07. 12. 2000
Dát tip
Pobavilo,tip

maty
07. 12. 2000
Dát tip
Tip :o)

PetrViP
07. 12. 2000
Dát tip
no pěkný to je, ale pozor na ty rýmy, občas do dost škobrtá, říkanka...

dAEMON
07. 12. 2000
Dát tip
Ha ha ha !!! Dobrý ! Tipus.

Astalavista
07. 12. 2000
Dát tip
Tak za tohle tip jak hrom. Ze začátku na mě sice trochu padla deka sexuálního stereotypu, ale konec - gradace. Super.

ZEEMAN
07. 12. 2000
Dát tip
Za ten konec je to tip.

J
07. 12. 2000
Dát tip
Uf.

jester
07. 12. 2000
Dát tip
Na kvetinku, je to sila..))Dobra, i kdyz trochu neoriginalni pointa..by si zaslouzila kapku rytmickeho ucesani..

JiKo
07. 12. 2000
Dát tip
chééééééééééééé:-)))

Cavalera
07. 12. 2000
Dát tip
Uff ten zlozvyk nazalogovat se .. čili to nade mnou je ode mne.-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru