Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

oslovenia Náučné

29. 04. 2005
0
0
1136

vsetcia asi tutusime, o com pojednáve tenhleton texton,..

 

Ty sa pozri na seba

Na svoje nízke čelo a tupé oči, a iný ani nebudeš. A nepičuj už furt, ruší ma to, vieš, že nemám času nazbyt, ale ty stojíš za tu stratu času. Tvoj tak prejasne sprostý údiv, vždy som z miery, preto si hoden tej straty času. Čim vačšej, tym si vac hoden. Sak takuto jednoduchost ..pochopíš?-zneistel som a-uz pocujem tvoje nijaké slová, som zas z miery. Mas strasnú vlastnost neuveritelnosti..vies..nevies. Dobře, -ale nie tebe,tebe sa to nehodí-tebe dobře,pak vraca svet tu tvoju znescuditelnu neopisatelne jeblu neuveritelnost (tu jeblu-z objektívneho hľadiska nič ).Nezabudol som, nepluvaj uz chrchlaky!! Pojdes teraz na pole,co najdalej odo mna, chytis sa za hocico mnejetojedno,ale prosto, tam mi zid zmysle a teraz uz odkroc tymi svojimi –neviem jak sa tomu hovori v tom Vašom neuveriteľne-ja poviem, gybále.Tak skrút sa a odkroc s tými gybálmi a stansa tam zides nadobro (njetebe zabisa) zmysle a v momente zmiz z oci.mysel-OCI.Chrhlaky zostanu a fuj.



A ty!

Boškal by som ti nohy keby si nemala tie spagaty od kolien az po adidasssy. Doteraz tu nebola harmonia toku selicoho, ale to co chybalo, to si bola ty i co si priniesla zo sebu,to neviem to citim.Doteraz tu nedostatok krical bliblicky: Je to napiču,je to na kokot. A ty si dosla akoze nespreneverim nasledujuce: ty mas kolem sebe něco co chyba do absolutnej harmonie.


Mila harmonicka Agonie,

Vsecek svet mam jak makarony. Prave uvarene v miiise nalozene vodu pretotocene: a chlépi chlápi chlisp plaskcap é rekrkawes to by l svet v trictvrte na pul svejchskych makaronu, jako tve vlasy jako tve vlasy. Nu ja se nedam do toho spolykat a pozvachlat bez prazdnyho mista v hube tezko se to se to No makaronuje jojo chlipsyslapacacacP, merunko, tak ja radsi du nakupi oves na hnuj,Uz je cas paklize se nemylim.Ořechove livance rikam a oni furt nic.Povidam znova Ja chci Ořech na makky spusob,do skla, ne ořechovou smes ty troubo, a celej vobsah te,omyl pak svej sem před rodicama uznal,te ořechove olejove vřici smesi sem mu kapal do otvoru kavenino lzici.Pul a pul oleje.Snad milion lzic.Ja bych zdech. Najprv ze ne ze to pali a strasne boli, ze okamzite musí dat se vysetrit,ja ze casu je dost,takych jak ty beru az nakonec, kde uz nemosia sa nijako namahat,jemu pak se to snad zalibilo ,po dvadseti a dvadseti snad čtyři krat se jiz dlouho mu jen rozepinal po tvaři neurčity drdol ale ja vedel ze to není usmev,zadna pomyslena,to sa nechrci! A hele,Lívance! A s votrubama, no to mame dnes den, to se nebudu trocharit, chrstnu si ten zbytek, snad pul a pul, na secikych okolo, sak chstl si to do temene a nebavim se od tehoz dne. Jenom tu, jitrnice sladka mi zdy da zabudnuti na tou zhavou bolest na zadech, jojojo ty kropy, ty mrňave kroupičky,ty ja miluji, ty nevi nikdo tak jako se to dela tu. Chřupiny si taky dam, když už jsem tu,nevaham,i kus guletta po srbsky,ano ještě, vic tych vocicek povidam, vic!Když guletto,tak s vocima doprdele!Dobrou chuť i vám,Ze si mam nechat zajit.Ale prosim vas dekuji.Za to budete pykat,a to ještě nevim co jakko si objednam další, jist to však jist nebudu,az potom,ja ti ukazu, kolik oci k tomu gulettu!Tak vidiš slepejši,ha?a kam bezis, so kvikas,ja chci ještě něco,kde mate limonady?Ty debile? Kde mas sefa,ja te zrujnuju.Tu jim kazdej bozej den a porad něco svine.Sefe, hoch zdrh, a ja chci okamzite plecko na smetane s vinolakolou. A, to jste nemusel, to je vase vlastní?A tohle ze je, vinolakola?Ja ti dam ty vychcanej hajzle, ti vytrhnu krk a sezeru ti ho za barem!Ochrsto jeden, vice sem nezabloudim.Zbohem.Senek pajzlacka wežlábska FRFTUF!


tak dik

cos to haiku jest?dekuju moc pjekne

a co je haiku? povídam,co je haiku !ksakru

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru