Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

inaá kaššakkaašša

29. 04. 2005
0
0
1177

O válce

 

Onehdá, když začali se vojny mezi lidem krávskym a lidem vólskym, zapomětiv dobrých spôsobov, zabudlo sa, a všeobecne sa to prijalo, že vojny mezi ludem kravským i ludem vólskym, zacali se jenom kvúli hře, že kto rýchlic pobehne, i tu, kto více masa na kostri nosí, i zapísať sa zapísalo, keď malo kto, za co, na co, ze ta sproství bohulibá lez slouzila jen k odpoutaní pozornosti nepřátelského dobytka za účeľom nepozorovaného obchvatu toho nepřátelského dobytka jemu nepřátelským dobytkem s jinou farbou stužiek kol žilet pripevnených mezi kopajícima kopytama jedních do žiletnatých kopyt kopajícich do kopyt zas jejich vlastních. Až když nawečír stuhy zvláli planí, jasno bylo dobytku to tomu všemu, že to dobytkúv král de na pašu. Paša nawečir vždy utek, ráno bylo ho tam zas hojnost tu pri príležitosti, tu pri príležitosti inej. Zavlávolali barevné stuhy, zajiskřily žilety,mléko téklo, drama pokračovalo, a dobytkúv král zas spal, ponevaďž jemu lilo se to mléko vše to do huby a to celé ako skvasené tým, i iným.Inu, ..


carodej:skus uhodnout

ff:jo..a promiň za menší chybičky v textu, stále se ješťě učím..

fflyw
22. 05. 2005
Dát tip
preco pises cestinou, to je kralictina h h , to je byblicka cestina ty vies byblick cestinu tiez megasuper

Carodej
29. 04. 2005
Dát tip
To má být česky nebo slovensky?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru