Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

choďte všetci do piče/originál

Výběr: Aymi
29. 04. 2005
0
0
2449

treba sčítat, mlíčné tvoryové

 

Klasicky. Choďte všetci do piče. Ste príčinou mojej zloby. Ani neviem prečo a privádza ma ma to do šialenstva...Svojim dychom beriete vzduch ostatným, ste si vedomí, že bez vzduchu sa iní dusia, ale váš egoizmus, ako prirodzená súčasť človeka vám nedá nevraždiť. Vaša ja nechce počuť o tom aké je. Aké je?Umlčte všetko, čo by mohlo doniesť zrkadlo pred to vaše ja, to ja, ktorým ste ste teraz, zasmejte sa až sna maximu objemu vašich phnilých ľúc,umlčte všetko, čo by mohlo to všetko čo v sebe máte, to čím ste,ZAŽIŤ to všetko čo v sebe máte, to čím ste.Vtedy, keď by každá časť toho, čo je držané tou vašou vlastnou hnilou podstatouPOCHOPILA tú vašu vlastnú hnilú podstatu,vtedy,keď by ste nemohli odskočť pred zrkadlom, ktoré by verne odrazilo tú vašu existenciu priamo na tú vašu existenciu a vy by ste nemali žiadnu možnosť NEZAŽIŤ NEPOCHOPIŤ tú vašu podstatu a aspoň jeden moment by ste ŽILI túžbou po vlastnej smrti, vtedy by som uveril, že existuje niečo, pre čo pre čo človek môže ŽIŤ. Avšak POCHOPENIE vás a POCHOPENIE pre vás je nepríjemnou ŽITOU pravdou.Choďte všetci do piče, ste opice, váš odpudzujúci škrek a smiešny rytmus vášho tanca tlupy JE pravdou,že ste tým čím ste,nemôžete ŽIŤ POCHOPIŤ niečo iné a nejak inak,spravodlivá pravda chráni aby vaša hnilá podstata zhnila.Škoda,že to nemôže byť inak,ako to je.Inak to nemôže byť ako to je to je tá spravodlivá pravda..Váš opičí tanec škrekotov je naozaj veľmi unávny,aj milión vašich z vášej opičej tlupy nedokáže byť minimálne zábavných a pozornosť upúta skôr improvizácia hodnú chvíľu premýšľaná.Vaša opičia otravnosť už nedokáže inšpirovať ani k niečomu absolútne opičiemu.Choďte do pôiče, to je odkaz,ktoý dostanete,ale nič viac,to vaše opičie bude otravovať vzduch ďalej..S T E sračkami do komposta a preto ŽIJEM POCHOPENIE pre hnilú vašu vlastnú podstatu.


gráááááááááuuuuuuuuuurrrrrrrrghhhhh - toto je můj definitivní škleb.

Aymi
23. 05. 2005
Dát tip
i já, a i ty chod do pitche .) *

aymi:idem!idem!3xidem! senkijú msijé e madmazel

modrá:ale né není, či přeci jsi? tvúj definitivní škleb?

SEM

to modrokočko:asisi,respektíve ASI SI

Renas
30. 04. 2005
Dát tip
šak to tak môže byť, no i nemusí. Asi jak pre koho. Je to záležitosť viery a dôvery a občas nevery a sprenevery. Ozaj boli ste už v Denveri? čo mi nikto neverí?Heeee?

Jsem sračka do kompostu, jsem nechápající opice z tlupy dalších nic nechápajících opic, jsem jen špinavá kurva, která někde na rohu vdechuje egoisticky do svejch prohnilejch plic kyslík. Tvůj kyslík. Jsem špína z Brna a jsem na to pyšná, hajzle jeden.

Alojs
29. 04. 2005
Dát tip
někdy mám taky chuť takhle ventilovat své vnitřní pocity, ale nedělám to.

Bonygirl
29. 04. 2005
Dát tip
nic moc...

Další magor.

...no uvidim ci vecer nejaku taku povolnu stretnem..ale celkom rad by som...

inlajn
29. 04. 2005
Dát tip
já vopice rád....sou ale pěkně mazaný! A i ta sračka je užitečná. Mně+ připadá text objevnej, ale aby"hnilá podstata zhnila" je spíš sci-fi, a tu já nemusim.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru