Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

LSD

30. 04. 2005
3
0
1594
Autor
Jehanne

:)

Dala mi jablko

            Na tvář pusu

Zmizela v autobusu

 

 

 

      Nádraží utichlo.


Jehanne
23. 05. 2005
Dát tip
Nallien>Takhle bys chočela bydlet? :)) Podey_dívka>Třeba Ti někdy také napíšu nějaký žblecht ;) Hahalala:) To bych mohla... :) Ale až bude o čem... Jinak na Uncle Sid /ten pravý/ bych měla nějaký matroš, ale to by nekoresponodovalo s tím, o kom chceš, abych napsala. /Bože to je na mě moc dlouhá souvětí:)))/ So... will see!

Nallien
11. 05. 2005
Dát tip

Eidam
30. 04. 2005
Dát tip
hezké :)))

hutch
30. 04. 2005
Dát tip
nechápu souvislost s názvem. jináč ajdam je skvělá přezdívka)))) - pro ajdama

Eidam
30. 04. 2005
Dát tip
díky hutchi.:)))

rybka
30. 04. 2005
Dát tip
roztomily :-) ale taky bych to nazvala jinak...

Renas
30. 04. 2005
Dát tip
lsd skvelá vec.myslím to tvoje. mňam*

Lyrae
30. 04. 2005
Dát tip
plamínku můj slaďoučký, děkuju ti;) eště mi nikdo nenapsal báseň:) jistě tě proto neudiví, že ti ji otipuju:) a k tomu názvu: ani se to NEMŮŽE jmenovat jinak:) tvoje návyková LSD=)

inlajn
30. 04. 2005
Dát tip
...mně taky palice nebere LSD s textem...jako žes byl TAK vopojenej, jako bys požil papírek? No, já jen dvakrát, a myslel sem jednou, že chcípnu...najížděly do mě tramvaje, no a nějaký lidi z vernisáže, kde se "to" rozdávalo, mě vzali k sobě domu na Národní, a já jim tam ráno sežral studený maso z hovězí polívky a nechal telefon....nemusim všechno teda.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru