Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chytračící cholerik Chotětov

30. 04. 2005
2
0
2030
Autor
Montrealer

Na jedno písmeno...

Chajda chytračícího cholerika Chotětova chřadne chráněným chřestovím. Chalcedony chichotavého chlévníka chátrají. Chudobky chcípají. Chundelatí chřástalové chechtaví chňapají chrastící chrobáky (chrdobce). Chmurnými chodbami chatrné chýše chrastí chřestýši.

Chudokrevný, chronicky chrchlající chamtivec Chotětov chroustá chinin, chrabře chlastaje charitní chmelovinu. Chovanka Chiliada chrní chřestivě chrápajíc.

Chuj chrabrého chachara chopila chlapácká chtivost. Chánův chimérický chobot = chlubné chapadlo chlípného chtíče ! Chuligánský chochol chlapství ? Chaotické chiméry !

„Cha chi chá !“ chlácholivě chroptí chameleónský chlípník. Chvástavě chrochtá chtivé Chiliadě charakterní chytačky, chlubivec.

Chotětovův chtíč chtěj-nechtěj chňapá Chiliadu. Chaoticky chytá chmýří chtivosti chapadlem chuje.

Chiliadino choromyslné chichotání. Chatrný chuchvalec chroptějící churavosti chabne Chotětovovy chámovody. Chudičký chloupek chvostu chlapství, chloupeček !!!

Chrchlavá chlípnost chcípá chatrnou chajdou. Chřupavý chléb chutná Chotětovovu chřtánu cholerovitou churavostí...  chudáčkovi.


jufonka
30. 04. 2005
Dát tip
Taky jsem to kdysi zkoušelůa s různejma písmenkama .) Za tu piplačku tip*

Honza_W
30. 04. 2005
Dát tip
Hm.... ch? To jsem ještě neviděl. Za pořádnou práci, pořádná odměna.:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru