Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úsměvná

08. 12. 2000
4
0
1015
Autor
kecam

úsměvu mezi námi není nikdy dost

Mám ráda Tvoje úsměvy, ikdyž se směješ málokdy. Mám ráda Tvé rozzářené oči, neboť se z nich hlava točí. Mám ráda Tvou dobrou náladu, ale nechytám se za hlavu, když ji nemáš každý den, neboť život není sen. Proto když se mračíš teď, neutíkám od Tě hned, neboť vím, že příjde den, kdy zas vstáváš s úsměvem.
Tinwe
01. 05. 2004
Dát tip
taky mi to přpadá trochu jednodušší, ale celkem roztomily....

Skleboun
10. 12. 2000
Dát tip
JIko, ufo, Wolfling:tak jsem si to precetla podruhe :) A co me zarazilo, byl rym: usmevy/malokdy uznavam, ze rymy typu sen/den, oci/toci nejsou moc originalni, ale aspon se rymuji. JIko:ano, schvalne jsem si ty slabiky spocitala a vychazi to takhle: 8 8 10 8(hlavne ten treti vers...) 9 9 7 7 (tohle by nevadilo, ale prijde mi, ze kdyz mas - nebo aspon chces mit - ve vsech versich stejny pocet slabik, tohle trochu vybocuje) 7 7 7 7(to je spravne :o) Wolfling:mozna proto se ti to cetlo tak divne...rytmus obcas ujizdi. kecam:celou tuhle kritiku minim jako pratelskou radu. :) Obsah mi neprijde spatny, je to naopak velmi oblibene tema (a proc taky ne), ale prijde mi to takove jeste...detske - lehke, hezky obsah, ale nevidim v tom tu hloubku. jeste me napadlo: co treba misto rymu: nebot se z nich hlava toci, napsat protoze se mi z nich hlava toci? Jinak se tesim na tva dalsi dila! :o)

Skleboun
10. 12. 2000
Dát tip
jeste aviza :)

JiKo
10. 12. 2000
Dát tip
Skleboun ééé ? to bylo nám či autorovi?

christi
09. 12. 2000
Dát tip
Nejak jsi mi tou basni vykouzlila usmev na rtu,znam nekoho takoveho s usmevem,ktery pohladi a proto davam i ja svuj typ)

Wolfling
09. 12. 2000
Dát tip
Té náplni není co vytknout, ale divně se to čte. nejsem natolik zkušenej, abych dokázal najít přesnou chybu, možná má pravdu ufo, možná je to rytmem...

JiKo
09. 12. 2000
Dát tip
oči/točí sen/den byly jediné rýmy co mohu uznat jako že se skutečně rýmují. Jak to cítíte vy ? rytmus ti místy utíká (počítej slabiky)

Demon1
08. 12. 2000
Dát tip
Velice pěkné,plné porozumnění.

Demon1
08. 12. 2000
Dát tip
Jo,a dávám TIP za porozumnění,a úsměv kterého není nikdy dost!

kecam
08. 12. 2000
Dát tip
Díky za podporu v začátcích.

myrinda
08. 12. 2000
Dát tip
hezky...

V_4_C
08. 12. 2000
Dát tip
moc pěknej začátek, držím palce a dávám TIP

pampelin
08. 12. 2000
Dát tip
:-)

Skleboun
08. 12. 2000
Dát tip
hezke, ale nejak me to neoslovilo..je to lehke, prijemne cteni..pis dal, drzim palce! .o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru