Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nokturno

08. 12. 2000
1
0
1573
Autor
kosa

Tuhle básničku tu ssebou zrovna nemám - je docela stará a já už mám nový sešit. Pokusím se ji zrekonstruovat z hlavy. Je to jediná moje věc co si takhle pamatuju, zato si ji pamatuju celkem dobře, takže by se neměla moc lišit od svojí psané verze. Rady si nevím jen s interpunkcí, ale poradím Vám slovně: čťete to s pomlkou na konci každé řádky ať je tam čárka nebo ne, v houpavém, valčíkovém rytmu.

Nokturno Violou bez strun být a z vody víno učinit, v náruči ticha dlít a svoji vinu odčinit; to dnes bych chtěl. Snad je to moc, snad víc bych směl až padne noc. Pak já se stanu violou a z vody bude víno, já naplním se pokorou a vše obejme ticho.
Máš tady málo tipů a tak připojuji.

J
14. 02. 2001
Dát tip
hezky poetická

Silly
14. 12. 2000
Dát tip
nechala jsem se unést, tvůj návod na čtení myslím tomu velice pomohl... za obsah Tip!

Wolfling
09. 12. 2000
Dát tip
Opravdu pěkný, zní to krásně měkce.

JiKo
09. 12. 2000
Dát tip
poněkud přehrčel protetických "a" rýmy řekl bych slabší Úrovní zřejmě odpovídá prologu (starší věc) Obsah tak nějak mi nesedí to ticho nakonec...smysl?

Adelan
08. 12. 2000
Dát tip
Potěšilo, jemný, hezký... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru