Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

GAB do Zoo!!!!

03. 05. 2005
5
0
2990
Autor
sacco

... pro ty co vědí..... oč jde .....

Zavřem Gaba do Zoo



a až půjdem okolo,



hodíme mu banána,



BACIL BUDE ZA NÁMA.


Pisces
09. 02. 2006
Dát tip
tak na 1/3 vím, o co jde a je to teda geniální nápad :-))) hezká grafika

_Rebelka11
10. 05. 2005
Dát tip
..taky netuším, kdo by to s Gabem vydržel, ale třeba se to narodí až za dva dny :-))))

sacco
10. 05. 2005
Dát tip
za dva dny??? to snad ne. vím kam míříš, ale manželka už leží v nemocnici a já ji nepřeji, aby se tam dlouho zdržovala. takže, co nejdříve porodit (dnes, zítra) a brzo domů. DRŽTE PĚSTI. díky

gab_1
10. 05. 2005
Dát tip
sakriš sakriš 12.5.2005 je ale pěkný datum!!:-))) S Gabem (vůbec ho neznám) zřejmě nevydrží nikdo!!:-)))

sacco
10. 05. 2005
Dát tip

všichni květnoví lidé jsou báječní :-)

_Rebelka11
10. 05. 2005
Dát tip
to já jí taky nepřeju, ale jeden nikdy neví :-))) Držíme, neboj :-D gabe, souhlas! :-))) (teda aspoň, co se data týče, v ostatním nevím, to byl jen tip) :-)) ... jo, jsou báječní, hm... :-))))

Kachora
10. 05. 2005
Dát tip
Držím pěsti a přidávám TIP

sacco
10. 05. 2005
Dát tip
kachoro díky. doufám, že všechny čtyři pěsti. a taky doufám, že vlastně drží pěstičky celá famílie :-)

Kachora
10. 05. 2005
Dát tip
Neboj, sacco, pěsti drží všichni a věř tomu, že kdybysme jich měli víc tak je určitě držíme všechny!

gab_1
09. 05. 2005
Dát tip
želva: já vím, ale já Saccovi před mnoha měsíci předpověděl, že se to narodí 9.5.!! A vypadal jsem jako blbec!! Že to je moc pozdě!! A dnes?? Stále vypadám jako blbec, ale prcek se narodí ještě později!! Nebo že by dnes v noci???? :-))))) Ale to bych Sacca moc naštval, kdybych měl zase pravdu!!:-))) On nerad, když má pravdu někdo jiný!! :-))))) Hlavně já!!:-))))

zelva
09. 05. 2005
Dát tip
No to uvidíme, ale vzhledem k tomu kolik je hodin, tak 9.5. už to asi nebude!!!

sacco
09. 05. 2005
Dát tip
...... už je něco po osmé večerní......asi mohu říci, že tak na 99% to toho devátého fakt nebude. gabe, když se blížil ten datum, tak jsem se modlil, aby to nebylo toho devátého...kdo by s tebou potom vydržel... nikdo ... že mám pravdu???

zelva
09. 05. 2005
Dát tip
Já myslím, že teď už to bude na 100% až zítra vzhledem k tomu jak dlouho celý tento akt trvá tak za 4 hodiny se to prostě stihnout nedá ( u prvorodiček )!!!

sacco
09. 05. 2005
Dát tip
želvičko - nikdy neříkej nikdy. (ale neboj vím, že čtyři hodiny je spíše snová fantazie každé rodičky, no teď už spíše tři.)

zelva
09. 05. 2005
Dát tip
zítra máš o zábavu postarané!!! No u vice rodiček to není tak nereálné!!!

sacco
09. 05. 2005
Dát tip
máš pravdu, ale u nás, u prvorodičky to skutečně nehrozí. snad příště :-)))

gab_1
06. 05. 2005
Dát tip
1. chci střídat banány s kremrolema!!:-)) 2. autora nezbiju, ale vrátím jinde i s úrokoma!!:-)) 3. svéprávný nejsem a nikdy jsem nebyl - tohle se bude nějakýmu blbovi hodit!! :-))) 4. místečko si vyberu sám!!:-)) 5. zelva má pravdu - někdo tu vymejšlí samý kraviny - UŽ POROĎ!!:-)))A SMÍCH TĚ PŘEJDE!! :-))) 6. já vlastně vůbec nevím, VO CO TADY DE??? :-))

sacco
06. 05. 2005
Dát tip
GAB SE KONEČNĚ VYJÁDŘIL - HURÁÁÁÁÁ 0. neposílej mi avíza od mých děl - přijde mi kritika 1. dub... javor.... teda JASAN 2. už vracíš...... 3. všichni víme 4. musí to být blízko nějaké osoby, která ti bude nosit banány a kremrole... jestli taková osoba vůbec existuje... bude se ti těžko vybírat 5. to si taky říkám - souhlas na plné čáře. 6. se zeptej autora.....

_Rebelka11
06. 05. 2005
Dát tip
...ale, ale, ale, pánové se nám nějak rozjeli :-))) vám nestačí, když bavěj vaše díla, vy musíte i v kritikách :-))) tak já jen: 4. dej nám vědět brzy kam, chceme už se na tě chodit dívat a sledovat osobu, která tě bude krmit :-)

sacco
06. 05. 2005
Dát tip
jééé Gabe, věděl jsi to, že bavíme našimí díly.... já ne. to je bomba ne?.... tak to tě asi teda taky občas přijdu nakrmit. banány ti přinesu, teda pokud je nesním po cestě k tobě a kremrole - jen v neděli - no, radši jen jednu neděli v měsíci, abychom tě moc nerozmazlili. reb, tak se tam uvidíme. gabe, no jo, kde to bude???? už jsi vybral místo?

zelva
06. 05. 2005
Dát tip
gabe ona si příroda určí sama, kdy je správný čas, nejde si proto říct a ono se to stane!!!

sacco
04. 05. 2005
Dát tip
reklamní banner - to mě nenapadlo..... ale je to vlastně reklama na Gaba, takže to tak může vypadat. a kdyby jsi znal Gaba.... mluvil by jsi jinak. :-)) no jo,.... marně uvažuju, jestli je svéprávný - Gabe jsi???? :-))

_Rebelka11
04. 05. 2005
Dát tip
....volný výběh, banány, prostor, klid, lidi na něj budou koukat ... :-))) teda, ten se má, nikam se zavírat nebude, to je nefér :-DD jinak jo, barvy super kruci, gabe, kde pořád lítáš? :-))) copak chceš být za nesvéprávného? :-D

sacco
04. 05. 2005
Dát tip
reb neboj..... vždyť říkám, že jistě sedí někde zašitej a připravuje odplatu....

premisil
04. 05. 2005
Dát tip
Podrazí nám nohy ze zadu GAB si zlepší náladu..

DRAHT
04. 05. 2005
Dát tip
No to je paráda. Ve které ZOO bude GAB k vidění ? TIP

sacco
04. 05. 2005
Dát tip
drahte - myslím, že s tvou pomocí pro gaba jistě nějaké to "vhodné" místečko najdeme.... nemyslíš? :-))

sacco
03. 05. 2005
Dát tip
Modrá_kočka: sorry, že tady není tvoje kritika. dílo jsem musel smazat a vložit znovu..... písmák nějak nefunguje jak by měl ...... tak promiň.....

super, tak to asi není pro mě, :-)) mizím mizím...

neva, v poho :) stejně jsem tam nepsala žádný superobjevný názor ;)

_Rebelka11
03. 05. 2005
Dát tip
...já vím a musím říct, že super grafika :-))), t* (a já už myslela, že jsem se dohodly na tom, že Gab zůstane s náma)... :-)))) ještě malý dotaz, když už bude v Zoo a budeme mu tam nosit banány, tak nebude za sklem a bacily rozprská všude okolo :-))), jinak jsi pobavil :-D

inlajn
03. 05. 2005
Dát tip
...já nevim, vo co TADXY konrkétně de, ale ZOO bych zrušil...i cirkusy a tak, vim, že to nejde, s těma Zoo, ale klece a takový nemusim...

Hessulim
03. 05. 2005
Dát tip
Hi,hi TIP

inlajn
03. 05. 2005
Dát tip
...všeobjímající Hessulim.....napiš něco zas "bolavému človíčkovi"...stýská se...(im)----

zelva
03. 05. 2005
Dát tip
Namáš co dělät a tak vymýšlíš jenom samé kraviny...tip

sacco
03. 05. 2005
Dát tip
Modrá_kočka ale díky aspoň za návštěvu, třeba někdy u nějakého "normálního díla" _Rebelka11 sice jsme se dohodli, že gaba necháme, ale napsal jsem to dřív, ale díky "nechodícímu" písmákovi jsem to tam nedal. na to sklo jsem myslel taky, ale říkal jsem si, že za sklo ho nedáme, ale do volného výběhu - tak se ty bacily nebudou taky nijak šířit, když bude mít kolem sebe volný prostor a vítr to hned rozfouká... a jinak bych mu nemohl přeci hodit banána, ne? :-) a barvičky dobrý, co?..... jsem se snažil to trošku zpestřit. inlajn chceš-li být v obraze, musel by jsi začíst číst dílo u mně - u gab_1 a taky společnou báseň rebelky a gaba (pod samostatným nickem) myslím, že je to gab_1and_Rebelka11 a jistě se brzy dostaneš do obrazu. a s těmi cirkusy a zoo máš pravdu - ty klece..... no radši na to nemyslet. Holan Hmm Hmm Hessulim jééééé, ty jsi se teda rozepsala.... aspoň, že soukromě vím, že souhlasíš..... i když ty by jsi mu dala jistě větší prostor někde v rezervaci. zelva možná proto, že jsem stále v očekávání,.... tak dělám kraviny. asi máš pravdu. ale my jsme v tomto směru rozjeli diskuze u několika děl, tak jsem to chtěl trošku sjednodit, usměrnit a ukončit ... snad se to povedlo. gab gabe, sakra kde seš..... já vím, že mne stejně zbiješ..... ale ty jistě kuješ pikle a nějakou "reakci"... ach jo, co jsem to zase proved..... bojim, bojim....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru