Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je všude kolem nás

04. 05. 2005
6
0
3126
Autor
sacco

... lidská hloupost... věčné téma...

Je všude kolem nás



světem vládne hloupost lidská

každý setkal se s ní blíže

je to stvůra hodně slizká

člověk si jen rány líže

DEBILOVÉ …táhněte do háje!!!!!


inteligence není obranou

je spíše oním důvodem sváru

ona musí zůstat stát za branou

jinak uvidí jakou má páru

IMBECILOVÉ …táhněte do háje!!!!!


MY prohráváme tento boj

MY nehodíme flinty do žita

MY živí budeme jak včelí roj

MY budeme bránit svá koryta

IDIOTI …táhněte do háje!!!!!



Kachora
10. 05. 2005
Dát tip
Myslím, že na určité lidi máme podobný názor, takže...TIP

sacco
10. 05. 2005
Dát tip
kachoro, myslím, že každý z nás má na určité lidi podobný názor jako já. jen někdy to těm lidem nemůžeš..... a nesmíš říci..... naopak je nejlepší, když je člověk v pozici, kdy si může dovolit povídat lidem, co si myslím...... dlouho jsem do takové pozice "dorůstal"......

Hessulim
05. 05. 2005
Dát tip
Sacco -Skvělé -TIP a lituji Tě- k napsání něčeho takového už Tě musel někdo pěkně vytočit. zelvicko, Ty nešil, -před dvěma roky taky jeden takový človínek, jako Ty (20.května běhal po hřbitovech-fakt) šílel, je slabé slovo a 21.května!!!!samééééé!

zelva
05. 05. 2005
Dát tip
to není kvůli maturitě

_Rebelka11
05. 05. 2005
Dát tip
Jo, Gabe, to já nevím, kde jste se potkali :-)), já to myslela všeobecně, ale pokud si tě sacco nevšiml, tak buď nejsi blbec nebo jsi mezi ně tak nějak zapadl :-D (ber to v dobrém)... :-))) .. sacco, no, agrese musí být, když to jinak nejde, včera se mi stalo něco podobného :-(

sacco
05. 05. 2005
Dát tip
reb, ono se to stává každý den, a je to pořád dokola... a nejhorší je, když to jsou stále ti samí lidé..... hess - něktěří lidé mne vytáčejí už jenom tím, že jsou...... a stačí na ně jen myšlenka..... a báseň je na světě. a věř, že problémy "mládí" dnes spočívají ve větších "hovadinách".... a ne jenom ve "zkoušce z dospělosti"... a želvičko, jedna rada na závěr - když nejde o život, jde o hovno. tak na to mysli. ale sama víš, že někdy, i když jde o život, ..... tak si ta situace nezaslouží většího zájmu. člověk se někdy v životě musí zavřít sám do sebe a nekoukat na ostatní, kteří tě jenom vysávají...... musíš myslet také sama na sebe!!!!!

tak toto je fakt vyzivne ...

Nemi
04. 05. 2005
Dát tip
vypadá to na pohled pěkně, ale ten obsah už mi tak moc nesedí...

Pívíí
04. 05. 2005
Dát tip
hm... a TY budeš bránit koryto, nebo potáhneš do háje? To bysem teda, vlastně, prostě, jakože ráda věděla...

sacco
04. 05. 2005
Dát tip
PIVÍÍ přečti si poslední sloku..... a jistě poznáš s kým se ztotožňuji našla jsi odpověď?????

Pívíí
04. 05. 2005
Dát tip
sem se sice ptala, ale byla to nadsázka... nepoznal... nevadí... mně to jako odpověď bohatě stačí... ď :))))))))))

sacco
04. 05. 2005
Dát tip
pivíí, tak promiň.... smajlík tam nebyl a v textu nepoznáš intonaci a.... ironie tak snadno unikne....... ale jsem rád, že jsi poznala, na kterém břehu řeky stojím :-)

Pívíí
04. 05. 2005
Dát tip
sem se bála, že se budeš hádat - nehádáš - posílám smajlíka - rekomando - zpětně :)

_Rebelka11
04. 05. 2005
Dát tip
..teda, Ty teď chrlíš samý díla a docela rychle po sobě :-) jen nevim, proč taková agrese, že by se něco stalo?... Blbce potkáš na každém rohu, tak pro povzbuzení a ať je líp malej tip*

gab_1
04. 05. 2005
Dát tip
Za to, že máš pravdu!! :-(( t* Za to, že se nehádáš s Pívíí!! :-))) t* Pokud Ti naskočil jen jeden, tak zlobíš a druhý Ti byl systémem odejmut!! :-))

gab_1
04. 05. 2005
Dát tip
Reb: tudle sem stál na rohu a potkal sem Sacca! Není ta poznámka na mě?? :-))) A zlobí - nezaslouží ani malej!!:-))

sacco
04. 05. 2005
Dát tip
reb - je to spíše vzpomínka na jisté situace..... jednu báseň na to sice mám, ale tady by jí nikdo nepochopil. tahle je více obecnější. ... prostě to bylo téma, které bylo dlouho připraveno a dneska jsem "neměl co dělat".... :-))) agrese tam být musí. to by jeden někdy vyletěl z kůže ... gabe - .... zlobím....

sacco
04. 05. 2005
Dát tip
jééé gabe, psali jsme to společně - ty si zahráváš......!!!! :-)))) počkej, já ti zase něco provedu..... ale ne, teď už dám pokoj. mně ten smích brzy přejde.

sacco
04. 05. 2005
Dát tip
.. furt nevím, na kterém rohu jsi mě potkal... hm..... když já kolem sebe obvykle moc nekoukám, to bych těch blbců mohl vidět mnohem více a nejenom na rohu....

zelva
04. 05. 2005
Dát tip
Totálně se ztotožňuji s Tvým dílem, a proto jdu fakt raději do háje, ale tobě dávám velikánský tip, protože dneska byl ten nejlepší den pro uveřejnění tvého díla, ale spoň vím kam patřím, ale tohle fakt nemyslím ironicky!!!

DRAHT
04. 05. 2005
Dát tip
Debilové všech zemí - spojte se. Posílám veliký TIP

sacco
04. 05. 2005
Dát tip
drahte, tak přesně takové heslo mne napadlo, když jsem to psal. .... díky za tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru