Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odpověď

25. 07. 1999
0
0
1539
Autor
Delet

I já žil jsem v dlouhé době ponořen do tichých snů svých, nic nevěda o Tobě, ni o očích Tvých zářivých. Já však před láskou neprchal, jak Tys mi napsala o sobě; já dávno svou lásku věnoval. Vzpomínám si - bylo to Tobě. Tehdy, když jsem Tě ještě neznal, Tebe jsem vídával ve snění. Jemný dotek Tvé ruky jsem poznal, který mračna v jas změní. Avšak do mého života přišlas. Já procitl jsem ze sna, probudil mne Tvůj sladký hlas, jak spící přírodu vesna. Tvých očí krásných se nebojím, jak jsi mi v dopise pravila. O své srdce se též nebojím, vždyť sis je dávno podmanila.
Albireo
24. 06. 2002
Dát tip
Je to 3 roky staré a podle osobních údajů je Ti teď 13. Tos psal fakt v deseti?

Hannah
19. 08. 1999
Dát tip
Tošku se zasním
(nevadí? smím?)
tahleta básnička
je pro mě celičká
po duši pohladí
srdíčko naladí
úsměvy rozdávám
slyším to "rád tě mám"

Díky za krásný sen Delete. Piš dál.

slavek
31. 07. 1999
Dát tip
Proboha, kdo by se Ti měl smát? To by mohl jen hlupák. Navíc je to opravdu moc pěkné. Jelikož jsem byl na dovolené, nemohl jsem reagovat dříve.. Ale je to opravdu SUPER..

Merle
30. 07. 1999
Dát tip
Ehm to je, ehm poněkud překvapivý. Ale díky. I já si vážím tvýho vážení.

Saša
26. 07. 1999
Dát tip
Možná má pocit, že jí svou lásku málo dáváš najevo. Jestli to není tím, že ona je žena a ty muž. A pak je to jasný. Jak si můžete rozumět, když chcete každý něco jiného : ona muže, ty ženu... :c))
Je to moc hezký, zkus dopilovat rytmus a bude to perfektní. Držím palce, piš dál. Těším se.

Bibša
26. 07. 1999
Dát tip
láska je fajna věc, co? Ta píše básně úplně sama !!!

Anonym
26. 07. 1999
Dát tip
Je to velice báseň hezká. Dostaneš se do nebe básnického.

Né opravdu je to dobrý

Delet
26. 07. 1999
Dát tip
Díky všem.
Stejně vím, že to za moc nestojí...

Merle
26. 07. 1999
Dát tip
Kritikum ani Krytykum se basnemi o lasce (neoriginalnimi - tzn. kde ji neprirovnas k modrozlate nalade zimniho mostu, ktery se věšel na zborcene srázy tvých ramen...) nezavdecis, ale my sme tu "normalni" (ehm) lidi (ehm) tak se neostýchej a pišššš šššš šššš... :-))

Delet
26. 07. 1999
Dát tip
Díky moc. Od TEBE je to moc VELKÝ POVZBUZENÍ! MOC si TĚ vážím. (že ses mi nevysmál...)

leontynka
25. 07. 1999
Dát tip
to je dobře, že se nebojíš jejích očí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru