Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

básnířská blbost

04. 05. 2005
3
0
1645
Autor
nahayeva

tohle je baseň z mých čtrnácti let, vyhrabala jsem ji minule když jsem dělala pořádek:-)

Proč jsi to poslední co každému zůstane...

proč po tvém dotyku srdce bít přestane...

a bez tebe žít se nedá...

i když na srdce zatuchlý prach sedá...

 

 


nahayeva
20. 07. 2005
Dát tip
jeeee:-)diky za kritiky, v posledni dobe me toho moc nenapada, zadna romantika se kolem nedeje, hold je severni morava nekdy kruta a misto vysnenych princu tu mame starsi pupkace vysedavajici u pullitru:-)...ale neco casem zase vypotim:-)

Kashmir
18. 07. 2005
Dát tip
Pecka spoj to co píšeš ted a ve 14cti a vznikne Ti neuvěřitelný hybrid krásy, něhy, lásky a smutku už dlouho jsem nic takového nečetl. Doufám že v nejbližší době zase něco vyprodukuješ. :)

guy
05. 05. 2005
Dát tip
náhodou sedání prachu na jeho žasy bylo na čtrnáct let úžasný ... :-)

Evička
05. 05. 2005
Dát tip
zatuchlý prach na srdce mi sedá ...ve čtrnácti ... :-)) pobavilas mne!*

MazLenka
05. 05. 2005
Dát tip
Dobrý :o)

es_sence
04. 05. 2005
Dát tip
Ve čtrnácti? Tak to poklona. Já jsem snad ještě neznala slova. A jestli jo, pak bych se s tím bála ukázat na světle.

nahayeva
04. 05. 2005
Dát tip
byl to jen vystrel do tmy nez se ta basen uplne ztrati, jeste to pokracovalo, proč v jedine co věříš jsi ty sám, osamělý bledý, dokolaný pán...ale to uz se mi nelibi jo a misto zatuchleho prachu na srdci bylo,: proč na tvé žasy hvězdný prach sedá...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru