Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kaligramy mě baví :)

05. 05. 2005
1
0
3127
Autor
Elanor

perhaps for Vlčák

Malé noční dobrodružství

INstinkty v pozoru

 

Lov začal

Obětuješ ty mě či já Tebe?

V půlnoci zavrčíš mi do hřívy

Akéla, král všech vlků

  Neušetří nás a usneme

zpocenI


zelva
08. 02. 2006
Dát tip
pěkné

Nicollette
07. 05. 2005
Dát tip
skvělé :o)))) hned mam lepší náladu :o)

Elanor
07. 05. 2005
Dát tip
tak tos me _Birkoffe_ dostal, tvuj kaligram je v pohodě.. :) p.s. nechrčený na sebe nejsme, to se neboj :)

Elanor
06. 05. 2005
Dát tip
_Birkoffe_: jako kdybys nevěděl jak jsem po LANpárty dopadla s Marcelem :) p.s. zdraví tě(i tvou slečnu) , stejně jako Dáša a Lukáš :) všichni si vás podezřele zamilovali :)) nejak jsem prohrabla šuplikček :)) ale nic vážného, jeho slečna by mi sice usmev nenatrla, ale vlčák by byl navrčen :o p.s. to dílko nebylo dílko ale mel to být jen poznámkový lok na pozdější dopsání a nejak se to zařadilo do areny... jsem schockována ... Permon9k... takhle tu spamovat pod cizí dílka... hm? kdopak to kdysi řekl??

Nicollette
06. 05. 2005
Dát tip
ste všichni nějak mimo ne? víte vůbec co je to kaligram? ze slovníku: libovolná forma, ve které má grafický vzhled básně stejný (někdy větší) význam jako její slova. tak na co asi tvar....??

Nicollette
06. 05. 2005
Dát tip
Birkoffe :-))

Nicollette
06. 05. 2005
Dát tip
nikoli Tvare

Elanor
05. 05. 2005
Dát tip
Tak jo, to že tvá muza vyléčila z chvilkového záchvatu a přestala na tebe (nebo spíš po tobě co ty samečku jeden samolibej?) slintat za to nemůžu,jenže naše paní šéfová je na mě moc protřelá a kdyby měla špičatej kloubouk mezi těmi svými černými hávy, tak to může bejt i Bábi Zopočasná !! a ta její hlavologie...

Elanor
05. 05. 2005
Dát tip
Vlčáku, ty seš strašlivá osobnost, ty zdrbneš i moje vlastní srdce! A nohy bys o nej otrit nechtel? ty ty, zlobivej pejsek... p.s. nic ve zlým, proste vzpominky, které vytekly...

Elanor
05. 05. 2005
Dát tip
No právě že tě znám!

Nicollette
05. 05. 2005
Dát tip
spíš než kaligram akrostich a co to má dávat za tvar?

Elanor
05. 05. 2005
Dát tip
Tvar? kaligram je něco co má pointu vystavenou na povrchu (jak nám to tlučou ve školičce do hlavy...) a ta tam je ne?

Nicollette
05. 05. 2005
Dát tip
vystavenou na povrchu tvarem ne?

Nicollette
05. 05. 2005
Dát tip
prosim?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru