Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ticho

09. 12. 2000
3
0
1769
Autor
Eowyn

Kdyby se vám náhodou stalo, že by se vám tahle básnička zdála taková podivná nebo nedokončená, tak to nic, taky mám takový pocit.

Je ticho.

Všude.

V širou dál není slyšet nic.

Jen žblunkání vody,

šumění lesa a ticho.

 

Přemýšlím.

Proč vůbec žít,

proč neumřít??

Je ticho.

 

Ale proč umírat??

A proč žít??

Otázka žítí -

být či nebýt.

 

Je ticho.

Zmatená tu sedím,

z kraje lesa na hladinu hledím,

protože je ticho.


bogart
28. 06. 2002
Dát tip
me se to moc nelibi. Takove nanicovate pubertalni a bez obsahu. radoby zajímavost je ta připomínka smrti. Tak lehce - jen tichem vyvolaná. chce se mi diskutovat o poetické metodě, ale zdá se mi, že žádnou nemáte. To co přinese vítr do hlavy.

Semipalakva
10. 12. 2001
Dát tip
uf..krásný a moc:( MLASK posílám pusinku

Mončičák
29. 08. 2001
Dát tip
Katerina:Néé, jestli si můžu dovolit poznámku, právě to "protože" je tam hodně hezký. Zvláštní.

Katerina
14. 02. 2001
Dát tip
Proc ten prolog?? Taky jsem takhle driv uvazovala, ale nikdy jsem nepochybovala o tom, ze zit stoji za to :-)) V poslednim versi mi nesedi to 'protoze', je to takove nepoeticke, ja bych tam dala treba 'utápím se v tichu' nebo neco na ten zpusob.

Menahen
21. 01. 2001
Dát tip
To je skvělí, možná byšlo napsat: A proč žít?otázka žíti- bý či nebýti, ale je to super= tip:)

Eowyn
21. 01. 2001
Dát tip
Menahen: jo dík, to je dobrý, asi to upravim :))

Ageran
12. 12. 2000
Dát tip
je to takový opravdu divný, ale to nevadí, moje básně jsou taky divný...

Skleboun
10. 12. 2000
Dát tip
ticho:??? !!! :o) nebo spis...oook????

tise ti davam TIPa...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru