Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nemravný sen

08. 05. 2005
1
0
2202
Autor
JanSimon

Jo jo, všechno je pravda.

Zdál se mi stejný sen

Už druhý den

Že jsem mrdal holku

V hypermarketu

Na dámských

Matičky odváděly své holčičky pryč

A volaly na mě, že jsem nemrava

A já jí mrdal ze zadu

V tom stísněném prostoru

Než jsem se stačil udělat,

Řekla, že se jí to nelíbí

A utekla

Tak jsem vyšel ven

Kalhoty stále stažené

A ze zástupu šlapek venku

Jsem si vybral jednu moc pěknou

A hned se do ní zabouchnul

Šli jsme na ten samý záchodek

A pak sem se kurva piča probudil

 

 

...a teď, dámy a pánové, číslo od sedmdesát jedna art sedmdesátdva: (je to fakt prdel)

 

 

Zdál se mi stejný sen...
Už druhý den
Že jsem souložil s děvčetem
V hypermarketu
Na dámských
Matičky odváděly své holčičky pryč
A volaly na mě, že jsem nemrava
K souloži jsem zvolil polohu zezadu
V tom stísněném prostoru
Než jsem stačil ejakulovat,
Řekla, že se jí to nelíbí
A utekla
Tak jsem vyšel ven
Kalhoty stále stažené
A ze zástupu prostitutek venku
Jsem si vybral jednu moc pěknou
A hned se do ní zamiloval
Šli jsme na ten samý záchodek
Ale hned poté jsem se probudil, bylo to opravdu k vzteku.


autorka
10. 05. 2005
Dát tip
To si bol ozraty, ked si to pisal?

71_Art_72
10. 05. 2005
Dát tip
Zdál se mi stejný sen... Už druhý den Že jsem souložil s děvčetem V hypermarketu Na dámských Matičky odváděly své holčičky pryč A volaly na mě, že jsem nemrava K souloži jsem zvolil polohu zezadu V tom stísněném prostoru Než jsem stačil ejakulovat, Řekla, že se jí to nelíbí A utekla Tak jsem vyšel ven Kalhoty stále stažené A ze zástupu prostitutek venku Jsem si vybral jednu moc pěknou A hned se do ní zamiloval Šli jsme na ten samý záchodek Ale hned poté jsem se probudil, bylo to opravdu k vzteku.

JanSimon
10. 05. 2005
Dát tip
Ne, nebyl sem ozraty. Proč? Na Celovečerní sem byl ozraty....

JanSimon
10. 05. 2005
Dát tip
71_art_72: fakt dík, to sem se nasmál. nevim, jestli to myslíš vážně, ale v každym případě jsem to scuknul s tou první - fakt dík. (S právama snad žádný oplejtačky nebudou, seš tam uvedenej jako autor, ale jestli budeš moc chtít, tak to zrušim)

71_Art_72
10. 05. 2005
Dát tip
zříkám se veškerých práv na své úpravy Tvého textu ve Tvůj prospěch, taktéž se zříkám veškeré odpovědnosti a závazků z těchto práv vyplývajících :)

71_Art_72
09. 05. 2005
Dát tip
je to prostě sen, tak co ho přikrašlovat nebo upravovat.. (blbej sen:)), tip za sen

JanSimon
09. 05. 2005
Dát tip
jó, správně sedmdesátjedna Art sedmdesátdva, zkuste někdo napsat tenhle sen bez těch "výrazů" a pak ho sem hoďte. uvidíme, která básnička bude stupidnější... ha

Krista
08. 05. 2005
Dát tip
je vidět,že čteš bukowskeho,chlast,hnus,sprosťárny:-)))...ať nesklouzneš do stereotypu...

Emms_
08. 05. 2005
Dát tip
Jsi proti Bukowskimu hadra ... sorry, že ti to říkám, ale tohle ... no já nevím, buď chceš šokovat, nebo jsem já ten debil, kterej nevnímá "moderní" poezii ..... jenže tady to nemá ani pointu . No, tak "mrdáš" nějakou babu + realita je trošku jiná, nemyslíš? Tedy pokud to není snaha o celkovej nadhled a nejen o TO na záchodcích..... (+ + konstruktivní kritiku po mně nechtěj, možná bys tomu ani nerozuměl) ä ještě něco: asi tě to naštve, překpokládám, tak mě nezapomeň poslat do prdele, hajzlu, nebo rovnou pice... už se těším.Em.

JanSimon
08. 05. 2005
Dát tip
Ne, nepošlu tě nikam, když sem čet tvojí kritiku, tak sem se usmíval... (krčím rameny). A jasně že nemám na Bukowského. Nikdy mít nebudu - to vim jistě. A hele, to byl jenom sen... (jenom sem chtěl ukázat, že to co píšu, že si nevymejšlim, že mam oprvdu tak degenerovanej mozek) ...špatná? Nevadí, bude lepší. A když myslíš, že nerozumněl, tak třeba nerozumněl, nejsem takovej génius jako ty.

JanSimon
08. 05. 2005
Dát tip
jo jo, dík za starost, vynasnažim se.

Emms_
08. 05. 2005
Dát tip
JanSimon: degenerovanej mozek - to zní zajímavě. Já jen, že takový věci tady moc lidí nemá rádo, já to respektuji, ale někdy je toho strašně moc ... chápeš (v žádným případě se ale nechci omlouvat, protože za svejma názorama si stojím) tak snad ....... asi tak.

JanSimon
08. 05. 2005
Dát tip
smích

Jezuita
08. 05. 2005
Dát tip
O tomhle se zdálo Bukowskýmu, když mu táhlo na osmdesátku-co se v tom věku bude zdát tobě?

JanSimon
08. 05. 2005
Dát tip
už nic...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru