Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohled z okna

08. 05. 2005
0
0
1172
Autor
Katycik

Je to o tom, co vidím z okna. Byla to práce do školy a vlastně je to líčení.

Je půl dvanácté a já nemůžu usnout. Chvilku jen tak koukám do stropu a přemýšlím. Potom vstávám a jdu si sednout na parapet. Venku je tma, obloha je černá a je hustě posázená hvězdami. Dnes je jasno, tak jsou vidět. Když očima sklouznu trochu níž, vidím panelové domy a silnici. V panelácích se ještě svítí. Jak tak sedím a koukám z okna, pozotuju, jak se v oknech rozsvěcí a zhasíná. Když přimhouřím oči, tak mi to připomíná světlušky na noční procházce. Po silnici sem tam projede auto, které má na spěch. Po chodníku občas projde nějaký zbloudilý chodec, většinou muž, který se povážlivě kývá a chodí ve vlnovkách, které se dotýkají obou krajů chodníku. Když maličko natočím hlavu, koukám na Městskou věž, která je zespoda nasvícená. Občas na chvilku zhasne nějaká lampa. Jinak se nic neděje, ale přesto mě pohled z okna uklidňuje a po pár minutách cítím, že na mě jde spánek.
Katycik
08. 05. 2005
Dát tip
1

celkom zaujímave =)

hlupáczek
08. 05. 2005
Dát tip
Poslední věta to zabila. Na školní práci ale dosti dobré.

Therysha
08. 05. 2005
Dát tip
Mě se to moc líbilo... fakt bylo to fajn a působilo to na mě opravdu dobře protože jsem si to snažila vybavit...

Alojs
08. 05. 2005
Dát tip
nejlepší jsou první dva příspěvky pod textem :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru