Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Koukám do tmy

08. 05. 2005
0
0
1286
Autor
pilna_vcelka

A já koukám do tmy
a ty sedíš vedle mě
a v očích ti jiskří
a prsty se ti chvějí
a snažíš se lačně dotýkat mé kůže
a rty a údy se ti prokrvily

ty sedíš vedle mě
a já jen něžně koukám do tmy


milly....ono totiž každej se mění a prožívá a poznává a ne vždycky je to krásný, něžný a tak.jako se změnilo to, co jsem psala, tak jsem se změnila já...musíme se vypořádávat s věcma, co nejsou sametové a měli bychom se snažit sdělit těm ostatním, jaké to je, co je na tom pěknýho a co zas ne a třeba je trochu nakopnout a ukázat..o to se snažím...na ABSOLUTNĚ amatérské úrovni, což mi nejvíc vyhovuje :-) měj se pěkně a děkuju za tvý slova a hlavně za to, že cítíš, přemýšlíš a že vůbec seš...vůbec tě neznám a přece tě mám svým způsobem moc ráda....

Milly
11. 05. 2005
Dát tip
Já přece vím, jak to je..., teda, napadlo mě to už včera., když jsem četla Tvý nový básně, že už to nejni takový veselý, slunečný a barevný i to, že je třeba i modrá, šedá a černá...- pro kontrast. Jen mám pocit, že ty sluníčkový Ti šly líp. Díky :-)

Charte
10. 05. 2005
Dát tip
ty si ale pilná... jen je to trochu na škodu

Milly
10. 05. 2005
Dát tip
Včelí, tohle ani moc ne, přijde mi to jako hodně velká oddělenost a lidí a vůbec mi o moc nesedne. Mně se líbilo, co jsi sem dávala dřív..za věci... na Písmáka....

Pívíí
08. 05. 2005
Dát tip
...chudák :)

Mirae
08. 05. 2005
Dát tip
Jo jo, to mučení.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru