Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Múza, co mi nevinně předla v klíně

08. 05. 2005
0
0
1280
Autor
pilna_vcelka

a jaké je, kdy vás potká \\\"múza\\\"?

Potkal jsem múzu
Rozepla si blůzu, stulila se mi do klína a teď tiše usíná…

A já jen poslouchám jak vrní ve tmě,
v duchu ji líbám,
vpíjí se do mě to ticho,

Co je ve mně



V nás

ty první verše jsou právě ta lacinost a povrchnost sama o sobě...a má to tam tak být...a múza tady není múza, ale žena...a je to vlastně jenom takovej sekundovej obraz, co někoho napadl, když mu zase někdo vrněl v tom klíně....a pak to začalo být hlubší a proto ty tři tečky...a bez slov...slova jsou laciný a povrchní...ani neznáme jejich význam...

Milly
11. 05. 2005
Dát tip
Já si myslela, že je to žena. Přijde mi, že význam není z té básně zas až tak patrný..- ty tečky jsou mi jasný. A dávej mi avi, když mi odpovídáš, jo? :-) Ale jo..., teď mi ten význam přijde jasnej hned, ale ze začátku tak úplně ne.. Je to vpodstatě krásný.

Charte
10. 05. 2005
Dát tip
Laciné a odfláknuté, použij múzu, jestli jí ovšem chytneš...

Charte
10. 05. 2005
Dát tip
Laciné a odfláknuté, použij múzu, jestli jí ovšem chytneš...

Milly
10. 05. 2005
Dát tip
Zaujala mě...a teď koukám, že mi tam toho dost nesedne- např.: vpíjí se do mě to ticho, Co je ve mně mi přijde ne moc zdařilý. Jinak- se mi líbí, jak je ta báseň něžná.

JanSimon
08. 05. 2005
Dát tip
Tak jí použij...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru