Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Multimediální

11. 12. 2000
1
0
939
Autor
Erik_Piper

1997. Je to "neveršovaný" (tedy nerymovaný), když je to občas i nějaký ten rym? No snad nevadí.

Tvůj dotek Náš pach Já křičím Ty šeptáš Já lížu Ty chutnáš Upřeně se díváme Potíme se, už nemůžeme My teda vypadáme Počítače nemáme Zvládáme však milování Zcela multimediální
Miroslawek
18. 12. 2000
Dát tip
Jsem na rozpacích ... ne z obsahu, na to jsem příliš miroslawek, ale z Tebe. Básničce chybí kapička k tomu, aby byla krásná. Bohužel, jako cizinci Ti chybí cit, jaká slova použít v určitých situacích, aby vyjádřila, co vyjádřit mají a přitom neevokovala pocity, dojmy a věci, které jsi na mysli neměl, resp. nechtěl jsi je zdůraznit či vyzvednout. Místo něžnosti a dravé vášně se mi tam malinko (opravdu jen malinko, ale stačí to) vkrádá vulgarita a hrubost, kterou bych básničce rodilého mluvčího jistě neodpustil. Tak jsem na vážkách - přihlédnout k tom a TIPnout nebo ne. Zkusím být objektivní a přes sympatie i pochopení tentokrát ne-e.

Miroslawek
18. 12. 2000
Dát tip
Ale stejně Tě obdivuju, zvládáš mou mateřštinu tak, že bych si nemyslel, že je to možné ;o)))

Yeziiinka
17. 12. 2000
Dát tip
Mrů...jo! :)) Líbí.

alina
15. 12. 2000
Dát tip
:o))

Albireo
11. 12. 2000
Dát tip
Jo, to je něco! TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru