Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lež

09. 05. 2005
0
0
1199
Autor
Adamek

Lež má krátké nohy.

Nezavrhoval bych lež. Často se z ní dozvíme nejvíce pravdy.
(Já)
Adamek
10. 05. 2005
Dát tip
jo,prave ze po poznani lzi lze o tom cloveku hodne rict...a ten prolog to prave naznacuje,ze lez ma kratke nohy,proto se po poznani lzi hodne o cloveku dozvis:-)

Petr_Pan
10. 05. 2005
Dát tip
:-)

Petr_Pan
09. 05. 2005
Dát tip
ze lži jako takový ne. až z rozpoznání lži se dozvíme něco nepěknýho na toho člověka, což nám ale moc informací taky nepřinese .. spíš ne-e

overflow
09. 05. 2005
Dát tip
ale ano, lež má vždycky důvod, takže se z ní dá dozvědět špatný dobrý podle toho ale co ten prolog?

Petr_Pan
09. 05. 2005
Dát tip
teď jsem nepochopil závěr prvního řádku Tvýho textu doplněnýho o avi .. .-) bych řek, žekdyž řeknu, že nepůjdu ven - a půjdu, ten, komu jsem lhal se nedozví, kam jsem šel popřípadě - když řeknu, že půjdu k babičce - a půjdu hrát kuličky, ten, komu jsem lhal se poté, co odhalí lež nemůže dopátrat z toho, že jsem lhal, že půjdu k babičce k tomu, že jsem šel hrát kuličky - hm ? :-) ju - a ten prolog je fakt blbej .. ;-)

overflow
09. 05. 2005
Dát tip
máš pravdu, až z rozpoznání lžii se dá něco poznat. já to myslela tak, že to vždycky nemusí být úplně špatné pia fraus:))

Petr_Pan
09. 05. 2005
Dát tip
ono - jednou jsem jel stopem do brna s jedním starším pánem a ten celou dobu smskoval a telefonoval - mohlo mu bejt k padesátce, s ňákou mlaďulí si domluvil na pátou pivo a ženě řek, že bude doma nejdřív v devět, že se někde zdržel. pak se na mě podíval - byl strašně moc milej a hodnej a řek, že to je hnus - že člověk aby pořád jen lhal a lhal a lhal a .. pak dodal, že kdyby se nemělo lhát třeba v těch lejstrech o tom zboží, co vozí, ještě by asni nevyjel z prahy .. nevím - lhaní je hnus, ale - .. to ale tam je .. :-)

overflow
09. 05. 2005
Dát tip
ale jo, tohle všechno beru, jen jsem chtěla naznačit, že občas může být lež milosrdná, ohleduplná, zoufalá, ne to běžně pohodlné lhaní

Petr_Pan
09. 05. 2005
Dát tip
vždycky můžou nastat výjmečný situace .. souhlasím + dík za reakci & následný povídání .. :-)

overflow
09. 05. 2005
Dát tip
bylo mi ctí:)

Petr_Pan
09. 05. 2005
Dát tip
to neříkej - jseš starší než já a navíc holka - to se nehodí ;-) měj se pěkně *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru