Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

To koukáš

10. 05. 2005
0
0
930
Autor
kmotřička

Člověk by měl poznat radost,lásku,štěstí,ale i bolest a smutek,aby si vážil těch krátkých chvil radosti.S tím se dá souhlasit.Ale proč někteří lidé mají více štěstí a někteří méně?Proč kamarádi zapomínají na kamarády?Proč si lidé neustále hádají?proč si ubližují?Ničí přírodu?Proč jdou jen za penězmi?Proč?Stále samá proč.Najde se snad někdy někdo,kdo tohle všechno zastaví?

Chtěla bych věřit,že existuje bůh nebo někdo či něco,kdo nebo co zachrání tuhle planetu.Vždyť,když budeme na sebe stále jen hnusní zničíme sami sebe.Člověk přece bez citů nemůže žít!Pak to není člověk,ale jen stroj,který plní příkazy a přání ostatních.Chceme snad,aby z nás všech byly stroje a chceme snad poslouchat příkazy pár vyvolených,kteří na to budou mít buď dost síly nebo peněz,aby nás všechny ovládli?

Věřím tomu,že když se k sobě budeme chovat lépe a budeme mít víc času jeden na druhého,když si nebudou přátelé ubližovat a budou si naslouchat,když se dospělí přestanou hádat kvůli každé prkotině,když,když,když………………….

Je to samé když a proč.Bohužel tento svět je postavený na samých,když,proč a protože.

Proto vás človíčci prosímo lásku,porozumění a toleranci.Žádám vás o trochu trpělivosti.

Taky se tomu všemu musím postupně naučit.Ale pokud každý začne sám od sebe a nebude čekat na jiné,tak by to snad mohlo vyjít.


johanne
16. 05. 2005
Dát tip
Mně to připadá jako hodně naivní představa.

podezdívka
11. 05. 2005
Dát tip
Bohužel ti, kterým je toto určeno, na Písmáku asi nejsou.....

kmotřička
11. 05. 2005
Dát tip
Je to smutný,ale asi je to tak.Nebo je to zas na jednu stranu povzbuzující.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru