Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Území Královny 3

11. 12. 2000
1
0
1709
Autor
olivierek

zvířátko:   "Nevím, je ďábelsky svůdná                 poznám,                 že je smyslnější než jsi ty                 Z tebe dělá čerta.                 Neodporuj mi                 i tebe svedla." anděl:      "Dost! Vážněji                 Buď já a nebo ona,                 Buď smíření                 a nebo válka." pocit:        Královna švihla smyčcem                 až setmělo se.                 Výboj zasršel                 a blesk svezl se po strunách                 zabouřil hrom. Královna:  "Radím ti:                 Nech ho být .                 Neházej zbytečně                 po něm svůj hrách!" pocit:        Zavládla tma a v ní                 z příštích okamžiků                 pekel hodný strach. zvířátko:   "Zavrhuji smír.                 Klid je hluchost                 žádné štěstí.                 Ten ne.                 Svým ostřím chci se                 dotknout nenávisti." anděl:      "Bič dotkne se tvých strun.                 Vybíráš si mezi tímto:                 Být jejími houslemi                 a být si svůj." Královna:  "Takže jak?!" anděl:       "Takže jak?!" pocit:        Ticho,                 myšlenky válejí se tápající v tmách.                 Po tom, co z obou stran                 Byly vrženy do sebe v ráz. Královna:  "Budeš poslouchat?!" zvířátko:   "Co zbývá mi Královno,                 přemocná Paní,                 když anděl není tím andělem                 jak dřív jsem si myslil."
Adelan
11. 12. 2000
Dát tip
Ano, po druhém pokračování už se na to dívám jinak...

olivierek
11. 12. 2000
Dát tip
Adelan, A jak?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru