Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pláživí herovia a bikyny žienky

11. 05. 2005
3
0
945
Autor
Shiba

Čo sa stane ak hlbšie nazrieme to mužských očí a ako na to reagújú ženské srdcia. Taká menšia psychoanalýza plážovej etikety a letmý pohľad na blížiace sa leto : )



Horúce lúče nás pritisli bližšie na piesok, cítila som ho všade, medzi prstami, na perách, nežne sa dotýkal každého záhybu môjho tela. Po okrajoch stehna sa mi zarezával hlboko do rozpálenej, slnko pohladenej hnedej kože, nadýchanej jemným morským vánkom. Pomaly, hanblivým krokom neskúseného milovníka mi skĺzol po šiji, zaplavil ma pocit eufórie, skryté myšlienky konečne vyplávali na povrch.
,, Do čerta! Nenávidím pieskové pláže..mám to všade.“
Týmito slovami sa odštartovala záverečná ceremónia dňa. Početné mužské obecenstvo číhalo na svoje koristi, nežné žienky, ktoré sa začali tľapotať po zadku a fúkať si do bikín, nikde nekončiacich a nikde nezačínajúcich plaviek.
,, Ešte ?..Pozri sa mi na chrbát.“
,, A tu ?“
Muži pohľadmi bažili po kráskach, v tej chvíli sa v nich z temnôt po zimnom spánku zobudil On, hrdina z ríše snov ,, plážový hero“ . Modré oči sťa tá najpriezračnejšia lagúna, pohľadom prebodávali srdcia. Od ich dlhých kučeravých vlasov sa odrážali lúče slnka a zviazovali nežnejšie pokolenie. Chrumkavé mužské hrude bubnovali na poplach, čas lovu sa blíži, hormóny prebrali nadvládu.
Spoza chrbta ku mne priplávala vôňa, jasná myšlienka ma zbesilo pripútala k tajomnému stvoreniu. Možno je to ten pravý, počas jedného nádychu mi prebleskli hlavou celoživotné očakávania. Mocné, široké ramená, vzrušujúci chrapľavý hlas, čo v ženách vzbudzuje túžbu, nenásytný a neskrotný pocit, bez ktorého by žiadna nedokázala žiť.
Ešte pár minút som sa nechala lákať, unášať vlastnými predstavami. A odrazu, som pocíti niečo mäkké, vlnilo sa to, neustále prevalovalo zo strany na stranu. Otočila som sa
,,Áaaaaa...“ to zhrozenie.
Mohla som na tom tancovať, poskakovať a stále by to bolo rovnaké, nestlačiteľné skupenstvo. Pivný pupok. Indivíduum pomenšieho vzrastu, bez lesknúcich sa vlasov či chrumkavej hrdi ma podobne ako ,,vysnívaný plážový hero“ prebodávalo pohľadom.
,,Zlatko, kde si bol tak dlho. “Chytla som ho za ruku a pobozkala.
Vraví sa, že láska je slepá, nie je. Ani môj miláčik ani ja bielu paličku nepotrebujeme. Dnes či zajtra, v minulosti alebo budúcnosti, vždy z nás budú v očiach lásky ,,plážových hero-via a bikiny žienky.“













































Sargon
22. 06. 2005
Dát tip
toto sa mi celkom paci je to celkom prijemne citanie aj som sa pobavil a tak

obluda
11. 05. 2005
Dát tip
celkom fajn... sa mi paci ten lyrizovany sposob pisania... *

REDH0T
11. 05. 2005
Dát tip
Máš dobrej styl, pěkně se to čte a drží mě to u textu i pointa je dobře vymyšlená, ale bohužel bych řekl, že špatně zpracovaná. Chybí mi tam kontrast - ta černobílá, rána mezi oči - hero ca. každodenní normální člověk. Z pointy se stala banalita... znova opakuji - pointa je dobře vymyšlená, ale dle mého neefektivně a neúčinně zpracovaná. Zkus to ještě jednou. Materiál je to nosnej, je vidět, že jsi v zahraničí již několikrát byla... :o)

Shiba
11. 05. 2005
Dát tip
Aký kontrast, vobec tomu nerozumiem, skús mi to priblížiť bližšie a ja sa pokúsim to doma prepracovať.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru